„Daj z siebie 1,5%” - zachęca Fundacja Rak’n’Roll

Wystartowała nowa odsłona kampanii „Daj z siebie 1,5%” zachęcającej do przekazania swojego 1,5% podatku dla Fundacji Rak’n’Roll. Działania przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, Prodigious. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
„Daj z siebie 1,5%” - zachęca Fundacja Rak’n’Roll

Pierwsza edycja kampanii „Daj z siebie 1,5%” uruchomiona w 2024 roku, czerpała inspirację z kulturowej obsesji na punkcie „dawania z siebie 100%”. Jej przekaz był prosty: żeby pomóc, nie trzeba być na pełnych obrotach – wystarczy 1,5%.

Hasło tegorocznej kampanii zostało wzbogacone o claim „Prosty gest, a jak pomaga”, a komunikat wizualny – o mnogość gestu małego palca, który symbolizuje niewielkie, lecz znaczące wsparcie. Podobnie, jak przy pozostałych kampaniach Fundacji, siłą komunikacji jest również unikalna tonalność. Koncentruje się na ukazywaniu siły i wzmocnienia, unikając natomiast eksponowania bólu i cierpienia. 

– Fundacja Rak’n'Roll przez lata wypracowała swój charakterystyczny styl, lekki, humorystyczny i rebel. Dlatego także tym razem chcieliśmy podtrzymać tradycję i skupić się nie na chorobie, ale na sile prostego gestu, którym każdy może tak bardzo pomóc. Być charakterystycznym, być rebel, być Rak’n’Rollem w najlepszej formie – mówi Robert Kubicki, senior copywriter Saatchi & Saatchi. 

Kampania potrwa do końca kwietnia. W jej ramach powstało 60-sekundowe hero video, krótsze formy oraz materiały do social mediów, które będą promować przekazywanie 1,5%. Kampania prowadzona jest w internecie: kampania display, w social mediach i na nośnikach reklamy zewnętrznej: digital OOH. Zaplanowano też dodatkowe aktywacje działania PR oraz współpracę z influencerami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu