1,86 mln widzów „Jakiej to melodii?” w sezonie 2017/2018. TVP1 liderem rynku

W sezonie 2017/2018 teleturniej „Jaka to melodia?” oglądało średnio 1,86 mln osób. Teleturniej Roberta Janowskiego dał TVP1 pozycję lidera rynku wśród wszystkich widzów, ale w grupie 16-49 stacja była trzecia. Wpływy z reklam wyniosły 44,60 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Średnia widownia programu Roberta Janowskiego „Jaka to melodia?” emitowanego głównie w dni powszednie o godz. 17.25, w soboty o 18.55 (od lutego br. o 17.25) oraz w niedziele o 18.40 (w okresie od 28 sierpnia ub.r. do 8 czerwca br.) wyniosła 1,86 mln osób. Przełożyło się to na 17,54 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 12,44 proc. w grupie 16-59  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-korona-krolow-kiedy-nowe-odcinki,7171445496678529a ##

Najnowszy sezon teleturnieju w pierwszym tygodniu nadawania w dni powszednie emitowany był o godz. 18.55 - oglądało go średnio 728 tys. widzów, a udział TVP1 w 4+ wyniósł 7,17 proc. i zaledwie 3,02 proc. w 16-49. Tak niska widownia produkcji wynika z dużego spadku oglądalności TVP1 w dni powszednie w access prime-time, po tym jak m.in. zmieniono pasmo emisji teleturnieju „Jaka to melodia”.

Tydzień po starcie jesiennej ramówki Jedynka zdecydowała się wprowadzić korektę - zamienić miejscami docu-crime „Komisariat” z teleturniejem „Jaka to melodia”. Zmiana ta natychmiast wpłynęła na wzrost oglądalności teleturnieju - w okresie od 4 do 9 września ub.r. program Roberta Janowskiego śledziło 937 tys. osób, co dało TVP1 odpowiednio 12,31 proc. i 6,49 proc. udziału.

W analizowanym okresie zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził odcinek z 1 stycznia br. Oglądało go 3,62 mln widzów.

grafika

TVP1 w czasie emisji programu prowadzonego przez Roberta Janowskiego była liderem rynku telewizyjnego. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, nadający w tym paśmie gł. „Gliniarzy”, co dało tej stacji 14,53 proc. udziału. Trzeci był TVN (12,41 proc.; gł. „Ukryta prawda”), a tzw. „wielką czwórkę” zamyka TVP2 (seriale „Nadzieja i miłość”, „Meandry uczuć” i „Czarna perła”; 7,11 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka przegrała z TVN i Polsatem.

grafika

Wpływy reklamowe wokół emisji telenoweli w sezonie 2017/2018 wyniosły 44,60 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Jaka to melodia?” emitowana jest w TVP1 od 1997 roku. Program od początku prowadzi Robert Janowski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-big-music-quiz-1-27-mln-widzow-show-slawomira-zapaly,7171446289053313a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Takiego badania jeszcze nie było. Ujawniono, ile zarabiają dziennikarze lokalni

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Była Miss Polski z programem w Gońcu

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Miliony od państwowych gigantów dla publicystki wPolsce24. "To bezpodstawne oszczerstwa"

Przeprosiny nie wystarczyły. Donald Trump chce 10 mld dolarów od BBC

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards
Materiał reklamowy

Reklama, która nie wygląda jak reklama: lekcja skuteczności z nominacji TikTok Ad Awards

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK

Port Polska czy Port Wpadka? Coś poszło nie tak z rebrandingiem CPK