Siódma seria „MasterChefa” nadawana jest w TVN w niedziele o godz. 20.00, począwszy od 8 września br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że kulinarny program po trzech odcinkach nowego sezonu gromadzi średnio 1,90 mln widzów, co przekłada się na 12,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,48 proc. w grupie komercyjnej 16-49, 14,58 proc. w grupie 16-59 oraz 19,50 proc. w grupie 25-39.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuchenne-rewolucje-20-sezon-wyniki,7170839172368513a ##
Dotychczas najwięcej widzów zgromadził odcinek z 8 września - śledziło go 2 mln osób.
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. format stracił 230 tys. widzów. Siódmą serię „MasterChefa” po trzech odcinkach śledziło 2,13 mln osób, co przełożyło się na 13,19 proc. udziału w grupie 4+, 18,38 proc. w grupie 16-49 i 15,70 proc. w grupie 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kuba-wojewodzki-27-sezon-ogladalnosc-tvn-liderem,7170840640988801a ##
TVN w trakcie emisji „MasterChefa 8” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP1, nadająca wówczas prognozę pogody, „Wojenne dziewczyny” i początek reality-show „Rolnik szuka żony”, co daje jej 13,95 proc. udziału. Trzeci jest Polsat („Kabaret na żywo”; 9,50 proc.), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypada TVP2 (gł. „The Wall. Wygraj Marzenia” i „Opole na bis”; 3,27 proc.).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN jest zdecydowanym liderem rynku.










