10 najpopularniejszych reklam na Youtube w 2016 roku (wideo)

Wśród najczęściej oglądanych w 2016 roku reklam na YouTube znalazły się m.in. spoty promujące takie marki, jak Always, Nike, Mountain Dew, Skittles, Samsung czy Hyundai. Najchętniej oglądany film reklamowy miał ponad 101 mln odsłon.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
10 najpopularniejszych reklam na Youtube w 2016 roku (wideo)

Poniżej prezentujemy zestawienie 10 najchętniej oglądanych w 2016 roku na YouTube reklam wideo. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard obejmuje tylko klipy oznaczone na YouTubie jako reklamy, ale z drugiej strony mające znaczący odsetek bezpłatnych, organicznych wyświetleń.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/youtube-rewind-2016-najchetniej-ogladane-filmy-i-teledyski-na-swiecie ##

10. Skittles „The Portrait”Agencja kreatywna: DDB ChicagoDom mediowy: Mediacom/ StarcomLiczba odsłon: 24,2 mln

9. Pokemon „#Pokemon20”Agencja kreatywna: OmeletDom mediowy: MediaComLiczba odsłon: 25,3 mln

8. Hyundai „The Chase”Agencja kreatywna: Innocean USADom mediowy: Canvas WorldwideLiczba odsłon: 26,1 mln

7. Always „#LikeaGirl – KeepPlaying”Agencja kreatywna: Leo BurnettDom mediowy: StarcomLiczba odsłon: 27,8 mln

6. Mountain Dew „Puppymonkeybaby”Agencja kreatywna: BBDODom mediowy: OMDLiczba odsłon: 27,8 mln

5. Clash Royale „ Theme Song”Agencja kreatywna: Barton F. GrafLiczba odsłon: 37 mln

4. Samsung Galaxy S7 i S7 EdgeLiczba odsłon: 45,8 mln

3. Nike „The Switch”Agencja kreatywna: Wieden+KennedyDom mediowy: MindshareLiczba odsłon: 56,4 mln

2. Knorr „#LoveAtFirstTaste”Agencja kreatywna: MullenLoweDom mediowy: PHD, MindshareLiczba odsłon: 60,4 mln

1. Mobile Strike „Arnold's Fight”Agencja kreatywna: 215mccannDom mediowy: 215mccannLiczba odsłon: 101,1 mln

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu