SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

10 ofert na obsługę reklamową BGK. W tym od Twożywo, Bridge2Fun i dsk

Do ogłoszonego przez Bank Gospodarstwa Krajowego przetargu na kompleksową obsługę reklamową wpłynęło 10 ofert - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak dsk, Fabryka Komunikacji Społecznej, Bridge2Fun, Twożywo.

Trwający od końca stycznia br. przetarg dotyczy kompleksowej obsługi przy tworzeniu strategii reklamowych offline i online dla BGK oraz poszczególnych programów i projektów finansowanych ze środków unijnych i krajowych. Będą to działania o charakterze pro-sprzedażowym, wizerunkowym, informacyjnym, edukacyjnym.

Do przetargu wpłynęło 10 ofert. Złożyły je agencje: Twożywo (z ceną 1,98 mln zł), dsk (983,5 tys. zł), Efigence (brak ceny), BERM (788,9 tys. zł), Aplan Media (1,72 mln zł), Creative Harder (859,2 tys. zł) oraz konsorcja: Master Brand z SG Marketing (2,57 mln zł), OS3 z Art Group (3,12 mln zł), Fabryka Komunikacji Społecznej z Propeller Film (1,55 mln zł) i BSS Pro z Bridge2Fun (2,08 mln zł).

Z wybraną agencją (lub agencjami) BGK będzie pracować 2 lata, ale przewidziano możliwość przedłużenia umowy o kolejne dwa lata.

Przetarg prowadzony jest z tzw. prawem opcji. Oznacza to, że postępowanie jest podzielone na zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. W pierwszym przypadku umowa zostanie zawarta na 24 miesiące, a budżet wyniesie maksymalnie 6,15 mln zł. Drugi przypadek daje możliwość przedłużenia umowy na kolejne 24 miesięcy. W tym okresie bank zleci agencji zamówienia nie przekraczające kwoty 18,45 mln zł.

Łączny budżet wynosi 24,6 mln zł brutto.

Dołącz do dyskusji: 10 ofert na obsługę reklamową BGK. W tym od Twożywo, Bridge2Fun i dsk

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl