SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

10 tys. widzów nowego programu Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Powtórki w Polsat News śledzi 48 tys. osób

Średnia widownia nowego programu Alicji Resich-Modlińskej „W bliskim planie” emitowanego w Polsat News 2 po trzech tygodniach emisji wynosi 10 tys. widzów. Z kolei powtórki audycji, pokazywane dzień później w Polsacie News, śledzi 48 tys. osób.

Alicja-Resich Modlińska Article

Program „W bliskim planie” w Polsat News 2 oglądać można w soboty o godz. 18.00, począwszy od 30 września 2017 roku. Średnia oglądalność audycji do 14 października br. wyniosła 10 tys. widzów, co przełożyło się na 0,10 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością cieszył się drugi odcinek nowej audycji Polsatu News 2. Oglądało go 16 tys. osób.

Dzień później (również o 18.00) powtórki audycji pokazywane są w Polsat News. Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków programu na antenie tej stacji wyniosła 48 tys. osób, co przełożyło się na 0,38 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 0,13 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 0,42 proc. w grupie 16-59.

W tym ujęciu najchętniej oglądanym odcinkiem był trzeci, który miał 68 tys. osób.

Polsat News w czasie emisji powtórek nowego programu zajmuje trzecie miejsce wśród kanałów informacyjnych w naszym kraju. Liderem jest stacja TVP Info, która ma wtedy 2,90 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje TVN24 (2,14 proc. udziału).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59.

„W bliskim planie” to autorska audycja Alicji Resich-Modlińskej. Gośćmi programu są znani i cenieni przedstawiciele różnych dziedzin kultury i sztuki, filmu, teatru, muzyki, literatury, a także sportowcy, naukowcy i publicyści. Gospodyni ze swoimi gośćmi

Punktem wyjścia każdego z wywiadów są aktualne wydarzenia w karierze zawodowej rozmówcy - premierowy spektakl, płyta, książka, czy też wybitne osiągnięcie w sporcie. Celem programu jest przedstawienie kwintesencji twórczości i osobowości bohatera.

Udział Polsatu News w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 1,14 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 10 tys. widzów nowego programu Alicji Resich-Modlińskej w Polsat News 2. Powtórki w Polsat News śledzi 48 tys. osób

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz
niech zatrudnią jeszcze Schymalle, będą mieć 0,000000 1 oglądalności :D :D :D
8 2
odpowiedź
User
obsrywator
10 tys. widzów... no szał po prostu....
7 2
odpowiedź
User
Lola
Program beznadziejny, nuda
5 2
odpowiedź
User
widz
ona jest beznadziejnie beznadziejna
3 1
odpowiedź
User
Marek
Szkoda. Trzeba wiedzieć kiedy odejść.
2 1
odpowiedź
User
Alegor
Zbyt sztuczna jak na czas, w którym liczy się naturalność i osobowość. Teflonowa Modlińska nic wartościowego dla widza nie wnosi. Ponadto jak widzę program to po prostu reklamówka ostatniego produktu "gwiazdy".
1 1
odpowiedź
User
Kielu
1245 program o tym samym na ten sam temat. Gwizda tv zaprasza inną gwiazdę na kanape i sobie bełkoczą przez 30 minut, nawzajem wyjadając sobie z dziubków , cukrują i chwalą siebie samych . Nuuuuuuuda do kwadratu
1 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing