SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„100 lat Polsko” i „Łączy nas Hymn” w wizerunkowej kampanii Onetu (wideo)

Onet.pl rozpoczął wizerunkową kampanię reklamową pod hasłem „100 lat Polsko” z okazji 100-lecia niepodległości naszego kraju. Na potrzeby akcji przygotowano m.in. spot „Łączy nas Hymn” wyreżyserowany przez Wojciecha Smarzowskiego.

Article

- Uznaliśmy, że rocznica 100 lat niepodległości Polski jest wyjątkowym momentem do podkreślenia tego, co nas łączy. Chcemy przypominać najważniejsze momenty ostatniego stulecia i podkreślić wkład Polaków w historię i kulturę Europy. Nasze narodowe osiągnięcia są tym, co powinno nas łączyć bez względu na światopogląd, podobnie jak łączy nas Mazurek Dąbrowskiego - opisuje Olga Korolec, dyrektor marketingu Grupy Onet-RAS Polska.

Do akcji przygotowano spot „Łączy nas Hymn” pokazujący, jak osoby z różnych grup wiekowych i społecznych, reprezentujący odmienne poglądy, śpiewają wspólnie hymn Polski. W reklamie, wyreżyserowanej przez Wojciecha Smarzowskiego, pojawia się Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Onetu.

 

Spot w czterech wariantach (15-, 30-, 45-sekundowym oraz w wersji reżyserskiej) oraz 8-sekundowy billboard sponsorski z wypowiedzią Bartosza Węglarczyka będą emitowane w telewizji (Grupa TVN, Stopklatka, Polsat, AXN, 4Fun TV), radiu, kinach oraz internecie. Kampania obejmuje też niestandardowe nośniki outdoorowe, m.in. murale w Warszawie, Krakowie i Gdańsku, wiaty z wifi i ekrany LED na lotniskach, dworcach i w metrze.

Akcja potrwa do 11 listopada. Na finał reklamy zostaną zamieszczone w mediach zagranicznych.

W ramach kampanii  media należące do Grupy Onet-RAS będą podejmować tematy związane z ostatnim stuleciem, a Onet każdego dnia będzie publikować co najmniej jeden nowy artykuł związany z tematem akcji.

Kampanię przygotowały dział marketingu i dział kreatywny Grupy Onet-RAS Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację na wszystkich nośnikach odpowiada agencja Bridge2fun. Za produkcję spotów odpowiada Tank. Media dla kampanii zakupił dom mediowy Starcom.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. portal Onet.pl zanotował 17,36 mln realnych użytkowników i 1,59 mld odsłon, a wszystkie strony i aplikacje internetowe Grupy Onet-RAS Polska - 20,78 mln użytkowników i 2,58 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „100 lat Polsko” i „Łączy nas Hymn” w wizerunkowej kampanii Onetu (wideo)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Jest jeden problem - 100 lecie niepodległości to jest ordynarne narodowe kłamstwo . Jest tylko setna rocznica wydarzenia z 1918 roku i w żadnym wypadku nie ma żadnego stulecia , ponieważ obecna państwowość trwa 72 lata. Tak samo kolejne kłamstwo to 550 lecie parlamentaryzmu - nie ma żadnego 550 lecia - jest 550 rocznica zainicjowania (powstania) parlamentaryzmu na terenach dzisiejszej Polski.
Uzurpatorzy jakoś zapominają, że ładne ileś set kto inny tutaj zarządzał , a powiedzmy parlamentaryzm to uprawiał u siebie.
odpowiedź
User
Er
Hahaha
odpowiedź
User
Asa
Weglarczyk nie osmieszaj się
odpowiedź