Na 100-lecie „Rzeczpospolitej” specjalny numer, kampania reklamowa i znaczek pocztowy (wideo)

W poniedziałek, 15 czerwca, „Rzeczpospolita” (Gremi Media) świętuje swoje 100-lecie. Z tej okazji ukaże się jubileuszowe wydanie dziennika. Ruszyła też jego wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Wszystkie strony w dyskusji”. Działa też już specjalna j strona internetowa.

jk
jk
Udostępnij artykuł:
Na 100-lecie „Rzeczpospolitej” specjalny numer, kampania reklamowa i znaczek pocztowy (wideo)

Ufundowana przez Ignacego Jana Paderewskiego „Rzeczpospolita” zaczęła ukazywać się 15 czerwca 1920 r. Dziennikarze pisma zabierali głos w najbardziej przełomowych i dramatycznych momentach historii Polski. Obchody stulecia dziennika są zaplanowane na cały rok, lecz symboliczną datą jest właśnie 15 czerwca 2020 roku.

W specjalnym wydaniu „Rzeczpospolitej” na ten dzień znajdą się relacje z najważniejszych momentów w historii dziennika oraz teksty autorstwa wybitnych intelektualistów, m.in. Stefana Żeromskiego, Czesława Miłosza czy Gustawa Herlinga-Grudzińskiego. - Lektura publicystyki sprzed 100 lub 25 lat prowadzi do wniosków, że zmieniają się czasy, a Polacy próbują odpowiedzieć na bardzo podobne pytania: jak rządzić krajem, ile władzy oddać w czyje ręce, jak poradzić sobie z podziałami w społeczeństwie, jakie zagrożenia na nas czyhają i jak się do nich przygotować. Każda z tych dyskusji znalazła swoje odbicie na łamach „Rzeczpospolitej”. Niektóre z najbardziej aktualnych głosów przypomnimy w wydaniu jubileuszowym - komentuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

Ruszyła też specjalna internetowa strona - 100lat.rp.pl. W jej części multimedialnej można znaleźć materiały wideo przygotowane na stulecie oraz nagranie z udziałem redaktora naczelnego. Inne jubileuszowe projekty to m.in. ranking „Najważniejsze firmy dla Polski”, cykle redakcyjne „Kobiety stulecia” oraz „Innowacje stulecia”.

W ramach partnerstwa „Rzeczpospolitej” i Poczty Polskiej wyemitowano specjalny znaczek pocztowy honorujący stulecie. Projekt został wyłoniony w konkursie i będzie dostępny w limitowanej edycji od 15 czerwca. W Operze Krakowskiej planowane jest także wystawienie „Manru” (to jedyna opera Ignacego Jana Paderewskiego). W poniedziałek, 15 czerwca na ulicach Warszawy można będzie spotkać tradycyjnych gazeciarzy, rozdających wydanie jubileuszowe. Zaplanowano też limitowaną dystrybucję dwóch egzemplarzy dziennika: pierwszego wydania z 1920 roku oraz jubileuszowego - z 15 czerwca 2020

- „Rzeczpospolita” dzisiaj to symbol niezależności, obiektywizmu i solidności, ale także najlepszych treści w cyfrowym świecie. Drogą codziennych wysiłków wprowadziliśmy ją w nowe czasy i cyfrową rzeczywistość. Zbudowaliśmy wysoką wartość dla inwestorów, partnerów biznesowych oraz czytelników. Naszą ambicją jest tworzenie treści, które będą dostępne wszędzie i pod wieloma postaciami, w zależności od tego, jaki sposób obcowania z gazetą wybierze czytelnik - mówi Tomasz Jażdżyński, prezes wydającej „Rzeczpospolitą” od 9 lat spółki Gremi Media.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kci-sprzedaje-6-7-proc-akcji-wydawcy-rzeczpospolitej-i-parkietu-za-3-99-mln-dolarow,7170526526920833a ##

Obchodom stulecia towarzyszy kampania wizerunkowa dziennika, realizowana pod hasłem „Od 100 lat każda strona Rzeczpospolitej to strona w dyskusji o tym, co ważne”. – W ten sposób nawiązujemy do najważniejszych wartości, które towarzyszą dziennikarzom „Rzeczpospolitej” od samego początku: obiektywizmu i pokazywania rzeczywistości z wielu perspektyw – mówi Cezary Piernikowski, dyrektor działu marketingu dziennika. W wizerunkowym spocie w symboliczny sposób główną rolę odgrywają strony papierowej „Rzeczpospolitej”.

 

Działania marketingowe są realizowane w mediach własnych („Rzeczpospolita”, „Parkiet”), telewizji (TVN, Polsat), radiu (RMF FM, Radio Zet),VOD (Ipla, Player) na portalu Interia.pl oraz nośnikach outdoorowych (Cityboard). Za koncepcję, realizację oraz dobór mediów odpowiada dział marketingu Gremi Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online