100-lecie TOPR z Perception PR

Agencja Perception PR przeprowadzi kampanię informacyjną dlawyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencji powierzono przygotowanie i realizację strategiikomunikacji z mediami.

Ze strony Perception PR za projekt odpowiedzialny jest ZbigniewMichalski.

Celem wyprawy w Himalej jest zdobycie ośmiotysięcznikaDhaulagiri. W ten sposób ratownicy uczczą setną rocznicę powstaniaTOPR oraz przypomną udział Polaków w zdobywaniu tej góry. Wyprawawyruszy z Polski 23 marca. Powrót do kraju planowany jest w połowiemaja.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

"Banger za Bangerem". RMF Maxx chce dotrzeć do pokolenia Z

Zmarła Magda Umer

Zmarła Magda Umer

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Pracownicy TVP z dodatkiem na Boże Narodzenie. Więcej niż przed rokiem

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Maja Piskadło żegna się z Radiem 357

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA

Zakaz korzystania z social mediów przez nieletnich. Jest pozew serwisu z USA