SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

100-lecie TOPR z Perception PR

Agencja Perception PR przeprowadzi kampanię informacyjną dlawyprawy polskich ratowników w Himalaje z okazji 100-lecia TOPR.

Agencji powierzono przygotowanie i realizację strategiikomunikacji z mediami.

Ze strony Perception PR za projekt odpowiedzialny jest ZbigniewMichalski.

Celem wyprawy w Himalej jest zdobycie ośmiotysięcznikaDhaulagiri. W ten sposób ratownicy uczczą setną rocznicę powstaniaTOPR oraz przypomną udział Polaków w zdobywaniu tej góry. Wyprawawyruszy z Polski 23 marca. Powrót do kraju planowany jest w połowiemaja.

Dołącz do dyskusji: 100-lecie TOPR z Perception PR

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl