SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„100 proc. naturalnego smaku” w kampanii Frosty (wideo)

W telewizji rozpoczęła się wizerunkowa kampania reklamowa ryb i produktów mrożonych Frosta. Akcję, prowadzoną pod hasłem „100 proc. naturalnego smaku”, producent przygotował wspólnie z firmami five three double ninety filmproductions GmbH oraz MPG.

„100 proc. naturalnego smaku” w kampanii Frosty (wideo)

Kampania „100 proc. naturalnego smaku” podkreśla, że ze składu wszystkich produktów marki Frosta wyeliminowano wzmacniacze smaku, barwniki, aromaty, tłuszcze utwardzone i skrobię modyfikowaną. W spocie kucharz Piotr, znany z poprzednich reklam Frosty, wyjaśnia małemu chłopcu, dlaczego Złote paluszki rybne tej marki są wyjątkowe. - Pokazujemy klientom, że można produkować wysokiej jakości żywność mrożoną bez substancji dodatkowych. Uważamy, że reklama skłoni odbiorców do myślenia na temat dodatków do żywności - mówi Aleksandra Wysocka, marketing manager Frosty.

 

Spot - w wersji 30- i 15- sekundowej - do końca listopada będzie emitowany w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN) i tematycznych (TVN Style, TVN24, TVN7, Polsat 2, Polsat Cafe, TLC, 4fun.tv, TV Puls, stacje z oferty Atmediów). Scenariuszem i produckją reklamy zajęła się niemiecka firma five three double ninety filmproductions GmbH z Hamburga, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „100 proc. naturalnego smaku” w kampanii Frosty (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl