SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1000ideas realizuje dla x-kom Gaming Room

Agencja kreatywna 1000ideas rozpoczęła współpracę z marką x-kom. Jednym z pierwszych wspólnie zrealizowanych projektów jest Gaming Room, druga edycja konkursu skierowanego do graczy z udziałem influencerów: Kingi Kujawskiej, Piotra Latały i Piotra „Liptona” Szymańskiego.

Article

1000ideas odpowiada za odświeżenie identyfikacji wizualnej konkursu Gaming Room, projekt graficzny i wdrożenie strony internetowej dostępnej pod adresem www.gaming4u.pl.

Nagrodą w konkursie jest stylizacja pokoju dla gracza o wartości 50 tys. zł. Zwycięski pokój zostanie wyposażony w sprzęt gamingowy Alienware marki Dell, która jest partnerem tej edycji.

W rolę projektantów i rywali po raz drugi wcielą się influencerzy związani z marką x-kom: Kinga Kujawska i Piotr Latała (“Ziemniak”), oraz po raz pierwszy - Piotr “Lipton” Szymański. Zwycięska aranżacja pokoju zostanie wybrana na podstawie głosowania internautów.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę.

1000ideas to agencja kreatywna, która wśród klientów ma m.in. takie firmay i marki, jak InPost, Polpharma, Onet, Payback, Delikatesy Centrum, PUMA, Continental, Danone czy Agora.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1000ideas realizuje dla x-kom Gaming Room

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl