11 mln widzów meczu Polska - Niemcy, sukces Roberta Kubicy!

Niedzielny debiut reprezentacji Polski na Euro 2008 obejrzało ponad11 mln widzów, natomiast Grand Prix Kanady i zwycięstwo RobertaKubicy w zawodach Formuły 1 śledziło przed telewizorami niemal 2,2mln Polaków - wynika z danych telemetrycznych TNS OBOP.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

8 czerwca 2008 r. na arenach sportowych toczyły się dwapojedynki polsko - niemieckie. Pierwszy z nich rozegrał się podczaswyścigu Formuły 1 pomiędzy Robertem Kubicą i Nickiem Heidfeldem,triumfował w nim Polak. Zaraz po zakończeniu tej rywalizacji naboisko w Klagenfurcie wybiegli piłkarze reprezentujący Polskę iNiemcy na EURO 2008. W tym jednak przypadku wynik rywalizacji byłodwrotny.Zdecydowanie większym zainteresowaniem wśród Polaków cieszył sięmecz rozgrywany w ramach EURO 2008. Losy tego spotkania przedtelewizorami śledziło ponad 11 milionów Polaków, prawie 70%wszystkich osób zasiadających w tym czasie przed telewizorem. 58%widowni meczu stanowili mężczyźni. Rekordowo oglądana minuta meczu- 22:04 - przyciągnęła przed telewizory 11,8 mln widzów. W systemieocen telemetrycznych on-line (wywołana ocena widzów w ostatnimkwadransie emisji), ocena meczu Niemcy - Polska w skali 1-5wyniosła 3,9 pkt.Grand Prix Kanady i historyczne pierwsze zwycięstwo Polaka wzawodach Formuły 1 śledziło przed telewizorami w Polsce 1,7 mlnwidzów w TV4 oraz prawie pół miliona w Polsacie Sport. Był to jedenz niższych wyników oglądalności transmisji z wyścigów Formuły 1 wtym roku. Na tak niską widownię Formuły 1 wpływ mogło miećprzeniesienie transmisji z Polsatu do TV4, wymuszone przez EURO2008.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu