11-proc. wzrost na brytyjskim rynku zakupów online

Mieszkańcy Wielkiej Brytanii wydali w listopadzie na zakupy online o 11 proc. więcej pieniędzy w porównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.

km - źródło: New Media Age
km - źródło: New Media Age
Udostępnij artykuł:

Natomiast w porównaniu z październikiem wydatki te zwiększyły się o 25 proc. - wynika z badania przeprowadzonego przez organizację Interactive Media In Retail Group (IMRG) i firmę Capgemini. Najszybciej rozwijającym się sektorem były akcesoria i prezenty, w przypadku których odnotowano 105-proc. wzrost w ujęciu miesięcznym oraz 56-proc. wzrost rok do roku. Z kolei w przypadku odzieży, obuwia i akcesoriów sprzedaż zwiększyła się o 14 proc. w ujęciu rocznym, co było dwa razy słabszym tempem wzrostu niż w poprzednim roku.

km - źródło: New Media Age
Autor artykułu:
km - źródło: New Media Age
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały