13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego

W przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym prowadzenia działań informacyjnych w mediach społecznościowych i w internecie wpłynęło 13 ofert. Tę z najniższą ceną złożyła agencja ClickAd Interactive - zaproponowała 13 660,24 zł podczas gdy planowany budżet KPRM wynosi 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Zaplanowana przez Kancelarię premiera kampania obejmująca social media i internet ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.

Będzie realizowana jeszcze w tym roku, a budżet KPRM  na te działania wynosi 762 600 zł.

Oferty w postępowaniu złożyło 13 firm. Najniższą cenę zaproponowała agencja ClickAd Interactive - 13 660,24 zł. Stawki pozostałych wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy zł.

Projekt PR zaproponował kwotę 378,3 tys. zł, Private Marketing - 49,82 tys. zł., Fabryka Marketingu - 35,5 tys. zł, Brand Bridge - 36,78 tys. zł, Partner of Promotion - 60,88 tys. zł, Media Group - 84,87 tys. zł, Mastermind Media - 55,95 tys. zł, Media Choice-  57,62 tys. zł, Ideo Force - 42,99 tys. zł , MediaOn - 441,88 tys. zł, Apella - 226,69 tys. zł, Interprima - 28,3 tys. zł.

Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.

KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/piatka-kaczynskiego-i-premier-mateusz-morawiecki-z-zyczeniami-w-spocie-wielkanocnym-wideo,7171083866695297a ##

KPRM prowadzi równolegle jeszcze dwa inne przetargi z nią związane. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich. Uczestniczą w niej firmy Biuro Gazet Lokalnych, Media Group, ClickAd Interactive i New World Contact.

Drugi dotyczy produkcji spotów telewizyjnych. Tu konkuruje 10 firm: World Media, Megaprojekt Bartosz Aninowski, Elżbieta Tutka AV Production, Mil-Bud, Masaporta, Ostro Bartłomiej Osses, ZPR Media, Big Idea Promotions, Manufaktura Marek Kogucik i Golden Storm Film.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat