SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego

W przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym prowadzenia działań informacyjnych w mediach społecznościowych i w internecie wpłynęło 13 ofert. Tę z najniższą ceną złożyła agencja ClickAd Interactive - zaproponowała 13 660,24 zł podczas gdy planowany budżet KPRM wynosi 762,6 tys. zł - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Mateusz Morawiecki, fot. P.Tracz/KPRM Article

Zaplanowana przez Kancelarię premiera kampania obejmująca social media i internet ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających.

Będzie realizowana jeszcze w tym roku, a budżet KPRM  na te działania wynosi 762 600 zł.

Oferty w postępowaniu złożyło 13 firm. Najniższą cenę zaproponowała agencja ClickAd Interactive - 13 660,24 zł. Stawki pozostałych wynoszą od kilkudziesięciu do kilkuset tysięcy zł.

Projekt PR zaproponował kwotę 378,3 tys. zł, Private Marketing - 49,82 tys. zł., Fabryka Marketingu - 35,5 tys. zł, Brand Bridge - 36,78 tys. zł, Partner of Promotion - 60,88 tys. zł, Media Group - 84,87 tys. zł, Mastermind Media - 55,95 tys. zł, Media Choice-  57,62 tys. zł, Ideo Force - 42,99 tys. zł , MediaOn - 441,88 tys. zł, Apella - 226,69 tys. zł, Interprima - 28,3 tys. zł.

Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp.

KPRM nie podaje, kiedy konkretnie realizowane będą te działania. Wiadomo jedynie, że w tym roku i mają zakończyć się pod koniec października. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.

KPRM prowadzi równolegle jeszcze dwa inne przetargi z nią związane. Jeden dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich. Uczestniczą w niej firmy Biuro Gazet Lokalnych, Media Group, ClickAd Interactive i New World Contact.

Drugi dotyczy produkcji spotów telewizyjnych. Tu konkuruje 10 firm: World Media, Megaprojekt Bartosz Aninowski, Elżbieta Tutka AV Production, Mil-Bud, Masaporta, Ostro Bartłomiej Osses, ZPR Media, Big Idea Promotions, Manufaktura Marek Kogucik i Golden Storm Film.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 13 agencji chce realizować w internecie kampanię promującą piątkę Kaczyńskiego

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pan Ewik
Powiało amatorszczyzną. Rozpiętość ofert od kilkunastu do kilkuset tysięcy złotych wskazuje, że chyba nie wszyscy liczyli to samo.
9 0
odpowiedź
User
polak
Czy ktoś z doświadczeniem w wycenie i realizacji takich projektów może napisać coś więcej tej rozpiętości cen?
3 0
odpowiedź
User
HOLLY
No cóż, rozpiętość ofert cenowych wskazuje, że w KPRM pracują chyba same PiSowskie pociotki bez kompetencji, które nie potrafią nawet tak napisać prostego briefu by te agencyjki z III ligi potrafiły ocenić o co tak naprawdę kaman.
12 0
odpowiedź
User
polka
Czy ktoś z doświadczeniem w wycenie i realizacji takich projektów może napisać coś więcej tej rozpiętości cen?


Wygląda na to, że brief został tak napisany, że nie jest jednoznacznie interpretowany. Skala różnic w wycenach z pewnością jest związana z warunkami, które agencje mają bezpośrednio u dostawców usług, jednak rozpiętość pomiędzy najniższą a najwyższą ofertą wskazuje mimo wszystko na rozbieżność w rozumieniu przedmiotu zamówienia.
7 0
odpowiedź
User
mediowiec
niektorzy juz z rozpedu na haslo przetarg sciagaja gacie do kostek
3 0
odpowiedź