SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

132 tys. widzów filmu „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini”. Produkcja podniosła widownię Discovery Channel o 278 proc.

Pokazany w zeszłą sobotę dokumentalny film „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini” na antenie Discovery Channel oglądało 132 tys. widzów. Produkcja w swoim paśmie podniosła widownię stacji o 278 proc.

fot. Discovery Article

Dokumentalny film „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini” na antenie Discovery Channel po raz pierwszy obejrzeć można było w sobotę, 21 lipca 2018 roku o godz. 11.00.

Średnia widownia tej emisji wyniosła 164 tys. widzów. Przełożyło się to na 2,70 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 2,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez nadawcę.

Dla porównania, średnia widownia serialu „Stacja Kanada” emitowanego w tym paśmie w czterech tygodniach poprzedzających dokumentalny film „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini” (tj. od 23 czerwca do 14 lipca br.) śledziło 35 tys. osób, co dało stacji odpowiednio 0,61 proc. i 0,60 proc. udziału. Oznacza to, że filmowa produkcja o akcji ratunkowej w Tajlandii podniosła widownię swojego pasma o 277,39 proc. (w 16-49 było to 255,38 proc.).

Tego samego dnia film obejrzało dodatkowo 32 tys. osób, którzy go nagrali dekoderami (jest to tzw. oglądalność przesunięta w czasie). W sumie produkcję tę w sobotę do końca dnia obejrzało 164 tys. widzów (są to dane tylko dla premierowej emisji, Discovery Channel tego samego dnia również powtarzał dokument).

Dokument szczegółowo odkrywa kulisy operacji ratunkowej 12 młodych piłkarzy i ich 25-letniego trenera, którzy od 23 czerwca do 12 lipca br. byli uwięzieni w jaskini Tham Luang na północy Tajlandii. Film pokazuje również, co przeżywali uwięzieni w jaskini chłopcy i ich trener.

Średni udział Discovery Channel w Polsce w 2017 roku wyniósł 0,56 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 132 tys. widzów filmu „Tajlandia - akcja ratunkowa w jaskini”. Produkcja podniosła widownię Discovery Channel o 278 proc.

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl