SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

15 proc. w górę droższe reklamy w Polsacie. 107 tys. zł za finał „Must be the Music”

W majowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 15,6 proc. droższe niż rok wcześniej. Reklamy przy show „Tylko Muzyka. Must be the Music” kosztują nawet 107 tys. zł.

15 proc. w górę droższe reklamy w Polsacie. 107 tys. zł za finał „Must be the Music”

Ceny reklam przy dwóch majowych odcinkach „Tylko Muzyka. Must be the Music”, ostatnich w bieżącej edycji, wynoszą od 71,1 do 107 tys. zł (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny spotów 30-sekundowych). Tymczasem przed rokiem za reklamę przy programie trzeba było zapłacić maksymalnie 58,1 tys. zł.

Znacznie tańsze są spoty przy drugim show rozrywkowym Polsatu - „Got to Dance. Tylko Taniec”, które kosztują od 41,4 do 71,7 tys. zł. Rok temu w paśmie zajętym obecnie przez program były emitowane filmy, a na reklamę trzeba było wydać najwyżej 47 tys. zł.

>>> Reklamy w TVN 10 proc. droższe. „X Factor” za 89 tys. zł

Wśród filmów niezmiennie najdroższe dla reklamodawców są poniedziałkowo-wtorkowe „Mega Hity”. Obecnie najdroższe spoty przy nich kosztują 63,6 tys. zł, czyli 1,3 tys. zł mniej niż rok wcześniej. Natomiast za reklamę przy środowym filmie trzeba zapłacić maksymalnie 61,7 tys. zł.

Sporo droższe niż przed rokiem są reklamy przy Polsatowskich serialach. Na spot przy niedzielnym odcinku „Kości” trzeba wydać 70-70,2 tys. zł (rok temu było to maksymalnie 50,5 tys. zł), przy „Pierwszej miłości” - od 30,5 do 72,9 tys. zł (rok temu najwyżej 50,4 tys. zł), a przy „Hotelu 52” - od 45,1 do 68,2 tys. zł (rok temu maksymalnie 48,9 tys. zł).

Zdrożały również reklamy „Wydarzeniami”. Spot przed głównym wydaniem kosztuje teraz od 27,8 do 63,3 tys. zł , podczas gdy przed rokiem było to od 21 do 38,1 tys. zł. Natomiast za reklamę przy transmisji finału piłkarskiej Ligi Mistrzów trzeba zapłacić od 43,3 do 59,1 tys. zł (przed rokiem taki spot kosztował od 39,9 do 52,7 tys. zł).

Ogółem w majowym cenniku Polsatu reklamy są przeciętnie o 15,6 proc. droższe niż rok wcześniej. Natomiast koszt dotarcia (CPP) w grupie docelowej 16-49 wzrósł w skali roku o 6 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 15 proc. w górę droższe reklamy w Polsacie. 107 tys. zł za finał „Must be the Music”

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
znawca
Polsat zarabia 2,8 mln tylko na jednym bloku reklamowym podczas "Must be the music" a główna nagroda to 100000 pln...bez komentarza...
8 8
odpowiedź
User
wybitny znawca
nie rozumiem, znawco, co jest niestosownego w prowadzeniu biznesu? skupiłbym się na twoim miejscu na samym programie, bo fajny, a kwestie finansowe zostawił tym, których one dotyczą.
8 8
odpowiedź
User
Dobrorad
Otóż to, biznes zostawmy biznesmenom, a my się koncentrujmy na tym, czy program jest ciekawy. Subiektywnie mówiąc, mi się bardzo podoba, jurorzy ok, uczestnicy świetni, prowadzący też ok. Obiektywnie mówiąc, najwyższa cena reklam to fakt niepodważalny. Tylko najlepsze programy mogą sobie pozwolić na takie ceny...
8 8
odpowiedź
User
opetek
Must be the music to najlepszy program muzyczny na dzisiaj rządzi w tym temacie Polsat.
8 8
odpowiedź
User
Darios
MBTM od polsatu bije na głowę konkurencyjny Xfactor. Polsat rzeczywiście postawił na jakość, co już było widać w poprzedniej edycji. Jest już zapowiedź kontynuacji programu i to mnie cieszy.
8 8
odpowiedź