150 modeli do wyboru w reklamie Play (wideo)

Rusza kampania reklamująca ofertę Play, w której można wybraćdowolny model telefonu komórkowego. Osobna kreacja promuje HTCHero.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa Playpodkreśla, że w tej sieci można wybrać dla siebie dowolny telefonkomórkowy spośród ponad 150 modeli dostępnych na polskim rynku orazprzenieść numer nawet w jeden dzień. Kreacja w żartobliwy sposóbpokazuje, że w Play to klient decyduje, z jakiego telefonu chcekorzystać.

W ramach kampanii osobna kreacja reklamuje dostępny w Playtelefon HTC Hero. Przekaz pod hasłem "Świat, któryzależy od Ciebie" rozpoczyna się od widoku kosmosu, co mapodkreślać ogromne możliwości tego urządzenia.

.

Akcja jest prowadzona w telewizji, prasie i internecie, aprzekaz reklamujący dostępność w Play dowolnych telefonów pojawiasię również w radiu, na outdoorze i w ramach działań ambientowych.Kreację kampanii przygotowały agencje reklamoweBrian (część reklamująca HTC Hero) iChange Integrated, a planowaniem i zakupem mediówzajął się dom mediowy ZenithOptimediaGroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu