Nowy reporter w „19.30”. Przeszedł z Muzo.fm

Do zespołu redakcyjnego programu TVP „19.30” dołączył Arkadiusz Pogłud. Poprzednio przez ponad 15 lat był związany z grupą ZPR Media, ostatnio pracował w redakcji Muzo.fm.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Nowy reporter w „19.30”. Przeszedł z Muzo.fm

Arkadiusz Pogłud do „19.30” przygotowuje materiały m.in. o tematyce gospodarczej.

Poprzednio przez 16 lat był związany z grupą ZPR Media. Od połowy 2022 roku był prowadzącym serwisy informacyjnym i wydawcą w Muzo.fm, którego przejęcia od Cyfrowego Polsatu grupa ZPR Media sfinalizowała na początku br.

Przedtem Pogłud w innych redakcjach grupy ZPR Media (do której należą m.in. Radio Eska, Radio Wawa i Vox FM) był reporterem, wydawcą, dziennikarzem internetowym i prezenterem serwisów informacyjnych. Wcześniej pracował w Radiu dla Ciebie i Radiu Warszawa.

Jak już informowaliśmy, w ostatnich miesiącach z Radia Eska do Telewizji Polskiej przeszli Piotr Bukowski, Damian Wilczyński i Daniel Chaliński. Ten ostatni przygotowuje materiały do „19.30”.

Według danych Nielsen Audience Measurement w marcu br. „19.30” oglądało średnio 1,63 mln osób (1,35 mln w TVP1, 210 tys. w TVP Info, a 63,9 tys. w TVP Polonia), co dało 13,51 proc. udziału w widowni pasma. Rok wcześniej główne wydanie „Wiadomości” miało 2,61 mln widzów i 20,2 proc. udziału.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Kampanie świąteczne bardziej efektywne? Nowe aktualizacje YouTube Shorts

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Edelman zatrudnia Annę Vogt na stanowisko global chief strategy officer

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Igor Ruczyński przeszedł z Dentsu Polska do MyShopTV

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Nowy sezon serialu "Klangor" w Canal+. Jest zwiastun i zdjęcia

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce
Materiał reklamowy

Valkea: 25 lat, 100 ekspertów, jedna z największych niezależnych agencji marketingowych w Polsce

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż

Rosja zjadła zysk polskiego giganta odzieżowego. Sinsay napędza sprzedaż