SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych

Kampanie i projekty 19. edycji konkursu Effie Awards oceni jury złożone ze 126 osób pod przewodnictwem Tomasza Lisewskiego, global head of brand, communications & digital and market w Philips International. Plebiscyt powiększa się o nową kategorię marketing & business solutions, która będzie nagradzać innowacje biznesowe.

Przewodniczący grup jurorskiech Effie Awards 2018 Article

Tegoroczne jury Effie Awards zostało podzielone na dziewięć grup eksperckich.

Radek Miklaszewski, CEO, Directors poprowadzi grupę oceniającą prace w kategoriach: napoje alkoholowe, napoje bezalkoholowe, żywność. Andrzej Mytych, dyrektor komunikacji, członek zarządu Avon Cosmetics Poland oceniać będzie prace w kategoriach: dobra konsumenckie, leki i suplementy diety, uroda i pielęgnacja.

Jakub Bierzyński, CEO, OMD oceni kategorie media, kultura i rozrywka oraz brand experience. Małgorzata Nycz, dyrektor departamentu komunikacji marketingowej, Nationale-Nederlanden stanie na czele grupy oceniającej: finanse, ubezpieczenia i inwestycje, business-to-business. Michał Szaniecki, marketing director, Volkswagen Group Polska oceni prace w kategoriach: motoryzacja, telekomunikacja, usługi.

Natalia Załęcka, dyrektor zarządzająca obszaru marketingu i digital, Getin Noble Bank oceniać będzie: branded content, nowe technologie, performance marketing/ e-commerce oraz retail/ kanały sprzedaży.

Tomasz Bartnik, partner w One Eleven przewodniczy grupie oceniającej najlepszy long term marketing excellence, launch/relaunch. Inga Songin, regional marketing director, Danone CEN stanie na czele grupy oceniającej kategorie: positive change – CSR, positive change – edukacja społeczna i pro bono, smart budget.

Tomasz Lisewski, global head of brand, communications & digital and market, Philips International stanie na czele grupy oceniającej nową kategorię - marketing & business solutions.

Nowa kategoria ma na celu nagradzanie nowatorskich projektów marketingowych i biznesowych inicjowanych przez leaderów marketingu. Polska jest pierwszym rynkiem na świecie, gdzie zostaje ona wprowadzona.

- Dotychczas w Effie nagradzaliśmy kampanie marketingowe, w których kluczową rolę odgrywała komunikacja. Zdarzają się jednak nowatorskie i  skuteczne działania marketingowe, w których komunikacji albo nie było w ogóle, albo nie zasługują na nagrodę, bo ich kreatywność i przełomowość skupiała się w innym obszarze marketingu mix. Teraz chcemy w Effie dać szansę także takim rozwiązaniom - powiedział podczas spotkania Szymon Gutkowski, prezes SAR i członek komitetu Effie. - Dlatego będziemy nagradzać te śmiałe i innowacyjne decyzje marketingowe, które przyniosły niespotykane efekty, a dotychczas nie było dla nich miejsca w Effie. Małe i duże kroki, które nie są powszechnie znane, bo nie były nagłośnione w mediach – dodał Adam Pieńkowski, dyrektor generalny McDonald’s Polska, przewodniczący jury Effie 2017 oraz członek jury grupy oceniającej tę nową kategorię.

Jury oceniające tę kategorię składać się będzie z dotychczasowych przewodniczących jury Effie poprzednich edycji, prezesa IAA, prezesa SAR, szefów agencji reklamowych i agencji mediowych, które w poprzednim roku zdobyły pierwsze miejsca w rankingu Effie Awards. Przewodniczącym grupy w tej kategorii każdorazowo będzie przewodniczący całego Jury Effie.

W tej kategorii będą oceniane rezultaty projektów w kontekście otoczenia rynkowego, wyzwania i postawionych celów, pomysłu strategicznego, wybranych narzędzi do jego realizacji oraz efektów samego wdrożenia. Jury skupi się na innowacyjności rozwiązań, konsekwencji w decyzjach i efektywności wykorzystania dostępnych środków oraz oceni, czy rzeczywiście zgłaszający dział pełnił kluczową rolę w prezentowanym rozwiązaniu. Termin zgłoszeń do tej kategorii upływa 6 lipca.

- Rola dyrektora marketingu zmienia się w chief experience officera i chief growth officera. [Business marketing solutions - przyp. red] To kategoria, gdzie patrzymy nie tylko na komunikację, ale również na doświadczenie, które dajemy klientowi i jak ono zmienia jego perspektywę. Pozwoli ona na rozszerzenie impactu marketingu na jeszcze większy wzrost biznesu i marki. Uważam, że to zdecydowanie krok do przodu i fajna inspiracja, która pokazuje poprzez innowacje poza komunikacyjne, jak marketing może się rozwijać i pełnić przewodnią funkcję w biznesie - komentuje w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Tomasz Lisewski, przewodniczący tegorocznej edycji Effie Awards i grupy oceniającej marketing & business solutions. - Jestem bardzo ciekawy, jakie będzie zainteresowanie nową kategorią oraz podejście do niej wśród zgłaszających. Trzymamy kciuki za wszystkie zgłoszenia - dodaje Lisewski.

Ostateczny termin zgłaszania kampanii do konkursu upływa 29 czerwca.

Effie Awards Polsce organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Tomasz Lisewski z Philips International przewodniczącym jury 19. edycji Effie Awards, nowa kategoria dla wyzwań biznesowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl