SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2,1 mln widzów ogląda nowy serial TVN „Sama słodycz”

Średnio 2,1 mln widzów obejrzało trzy pierwsze odcinki nowego serialu TVN „Sama słodycz”. W czasie emisji produkcji stacja zajmuje trzecie miejsce w całym rynku, ale w grupie komercyjnej TVN przegrywa tylko z Polsatem.

„Sama słodycz” na antenie TVN nadawana jest w poniedziałki o 21.30, począwszy od 3 marca br. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność obyczajowej produkcji wyniosła 2,07 mln widzów. Przełożyło się to na 15,21 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 16,38 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Dotąd największą oglądalność miał drugi odcinek „Samej słodyczy”, który zgromadził przed telewizorami 2,29 mln osób.

Oglądalność serialu odcinek po odcinku

Date

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

2014-03-03

2 026 770

14,90%

15,90%

2014-03-10

2 292 986

17,10%

18,50%

2014-03-17

1 901 049

13,80%

14,90%

średnia

2 071 413

15,20%

16,40%

Dla porównania, rok wcześniej w tym paśmie nadawana była druga edycja serialu „Lekarze”. Miała ona zdecydowanie więcej widzów niż „Sama słodycz”, bo oglądało ją 2,87 mln osób przy udziale wynoszącym odpowiednio 20,25 proc. i 21,04 proc. (dowiedz się więcej).

 

W czasie, gdy TVN nadaje nowy serial, stacja jest trzecia w całym rynku telewizyjnym. Liderem jest wówczas TVP2, pokazująca „Kulisy M jak miłość” i program „Tomasz Lis na żywo”, która ma 18,58 proc. udziału w rynku. Drugie miejsce zajmuje - nadający filmy fabularne - Polsat (17,49 proc. udziału). Zdecydowanie gorzej od TVN wypada TVP1, pokazująca „Teatr Telewizji” i „Homeland” - jej udział wynosi 3,30 proc.

W grupie komercyjnej TVN zajmuje drugie miejsce, a liderem jest tam Polsat.

Widownia „Samej słodyczy” na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP2

       2 530 169

18,58%

13,30%

Polsat

       2 381 958

17,49%

23,73%

TVN - Sama słodycz

       2 071 413   

15,21%

16,38%

TVP1

          449 357

3,30%

2,01%

 

„Sama słodycz” opowiada o nauczycielu akademickim Fryderyku (w tej roli Piotr Adamczyk), który odkrywa, że ma 9-letniego syna Stasia (Olaf Marchwicki). W produkcji grają też m.in. Roma Gąsiorowska, Ilona Ostrowska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki.

Serial reżyseruje Michał Rogalski, a scenariusz napisała Agnieszka Pilaszewska. Producentem wykonawczym jest Akson Studio.

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów ogląda nowy serial TVN „Sama słodycz”

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Józef
Oj cieniutko, jak rozrywkowy komercyjny serial przegrywa nawet z Lisem w TVP
odpowiedź
User
Piotr
Ten serial jest poprostu jednym wielkim nudnym gniotem a ten Adamczyk to się już przejadł i dlatego tak mało widzów tego kolejnego gniota Tvnu ,ja tam wole obejrzyć sobie jakiś film niż traćić czas na seriale
odpowiedź
User
Tata
Jak w TVP a nawet Polsacie cos spadnie to od razu wielki spadek, poraźka itp. A tu spadek o 800 tysięcy! Czyli KATASTROFA!
odpowiedź