2/3 Afroamerykanów online

W ostatnich latach praktycznie zatarła się cyfrowa przepaść międzyczarnoskórymi Amerykanami a innymi grupami etnicznymi w USA.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z badania przeprowadzonego przez firmę Yankelovich wynika, że zinternetu korzysta obecnie 68 procent Afroamerykanów, w porównaniudo 71 procent ogółu mieszkańców USA - informuje serwis MarketingCharts.

Najwyższy wskaźnik odnotowano tutaj w przypadku czarnoskórychnastolatków, spośród których 90 procent regularnie loguje się dosieci. 2/3 ogółu Afroamerykanów robi również zakupy przezinternet.

Z badania Yankelovich wynika również, że 84 procent gospodarstwdomowych zamieszkałych przez Afroamerykanów posiada kablówkę, a 81procent każdego tygodnia ogląda kanały do nich skierowane. 87procent regularnie słucha też radia, 64 procent ogląda serwisyinformacyjne lub czyta czasopisma informacyjne, 41 procent oglądaprogramy sportowe, a 46 procent programy rozrywkowe.

Wyniki te są częścią badania o nazwie 'Black America Survey', wktórym udział wzięło 3.400 czarnoskórych Amerykanów w wieku od 13do 74 lat.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych