2,6 mln dolarów za spot przy transmisji z wręczenia Oscarów. Bloki wyprzedane

Maksymalnie 2,6 mln dolarów kosztuje 30-sek. spot, który zostanie wyemitowany przy transmisji z tegorocznej gali wręczenia Oscarów w telewizji ABC 24 lutego br. Wśród firm, które pokażą wtedy swoje reklamy są m.in. Ferrero, McDonald's, Samsung.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Telewizja ABC sprzedała już cały czas reklamowy przy transmisji z wręczenia Oscarów. Nadawca podał, że wśród reklamodawców, którzy pojawią się z reklamą są takie firmy i marki, jak Cadillac, Google, Marriott Bonvoy, Rolex, Samsung, Verizon, Walmart, Budweiser, Ferrero, Hennessy Cognac, IBM, Intuit (TurboTax), McDonald's, Paramount i Walt Disney Studios.

Są to firmy, które pochodzą z branż takich jak odzież, auta, napoje, ubezpieczenia, towary konsumpcyjne, rozrywka, biżuteria, finanse, luksusowe alkohole, technologia, telekomunikacja, turystyka, restauracje i handel detaliczny.

Najwyższe ceny jakie za 30 sek. spot płacą reklamodawcy sięgają 2,6 mln dolarów.

Według Kantar Media podczas transmisji z ubiegłorocznej gali wręczenia Oscarów wiodącymi reklamodawcami były takie firmy, jak Samsung, General Motors, Walmart (każda wydała 16,8 mln dolatrów),  Yahoo (10,5 mln dolarów) i Google (8,4 mln dolarów).

W ub.r. 30-sek. spot kosztował ok. 2,11 mln dolarów. Łącznie na reklamy w trakcie transmisji wydano w ub.r. 133 mln dolarów, a 17 mln na pre-show "Red Carpet".

Kantar twierdzi, że Oscary to najmniej popularny pod względem płatnych treści komercyjnych program  - w ub.r. wygenerowały zaledwie 32 minuty czasu reklamowego. Dla porównania: Grammy Awards to ponad 41 minut czasu reklamowego, a Złote Globy – 36 minut reklam.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami