SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”

Pierwszy i zarazem ostatni sezon serialu „Klub Szalonych Dziewic” oglądało w telewizji TVN średnio 2 mln widzów. Wpływy z reklam wyniosły 18,2 mln złotych.

„Klub Szalonych Dziewic” zapewnił telewizji TVN średnio 14,68 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 17,95 proc. w grupie 16-49 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement (dawniej AGB NMR) przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem emitowany w tym samym czasie w TVN drugi sezon „39 i pół” oglądało więcej o 200 tys. widzów. 

 

DataAMRSHR %SHR % (16-49)
02-03-2010277770319,20%23,29%
09-03-2010243113216,98%19,54%
16-03-2010214652115,83%17,77%
23-03-2010181075413,48%16,09%
30-03-2010216089615,14%18,48%
06-04-2010216845515,53%19,48%
20-04-2010174445512,91%15,74%
27-04-2010192810713,87%17,01%
04-05-2010190796713,03%15,94%
11-05-2010172936912,23%16,06%
18-05-2010195868513,85%16,90%
25-05-2010188521213,26%17,93%
01-06-2010210290614,95%18,70%
średnio206226714,68%17,95%


TVN w trakcie emisji „Klubu Szalonych Dziewic” zajmowała trzecią pozycję w rynku telewizyjnym. Liderem była Dwójka z 3,8 mln widzów, druga pozycja z 2,1 mln osób przypadła Polsatowi. 

stacjaAMRSHR %SHR % (16-49)
TVP2378767927,06%20,41%
Polsat214309515,31%19,22%
TVN206226714,68%17,95%
TVP1184535313,19%14,24%


Wpływy reklamowe wyniosły 18,2 mln złotych (dane cennikowe, nie uwzględniają rabatów). Serial oglądały głównie kobiety. 

KSDADH %AFF
PłećMężczyźni33,84%70
 Kobiety66,16%128
Wiek 4-92,00%33
  10-153,59%51
 16 - 193,21%56
 20 - 245,30%65
 25 - 2912,33%139
 30 - 3413,74%168
 35 - 399,03%127
 40 - 446,96%108
 45 - 496,77%95
 50 - 548,38%101
 55 - 599,87%130
 60+18,81%96
Wlk. miastaWieś25,95%67
 < 50 tys.25,95%108
 50-100 tys.8,97%105
 100-200 tys.8,53%107
 > 200 tys.30,59%150
ZawódTop management10,96%141
 Pracownicy średniego szczebla24,34%168
 Pracownicy fizyczni i rolnicy17,87%88
 Emeryci26,11%105
 Inni20,72%64
WykształceniePodstawowe39,61%86
 Średnie34,18%115
 Wyższe20,63%180
 Inne5,58%43


„Klub Szalonych Dziewic”  pokazywany był także na platformie vod.onet.pl. Według danych udostępnionych Wirtualnemedia.pl przez Onet.pl  – łącznie obejrzano go tam 3,4 mln razy.

Telewizja TVN oficjalnie nie podjęła decyzji dotyczącej przyszłości serialu. Jednak jak udało nam się ustalić szansę na jego kontynuacje są niewielkie. Na pewno nie pojawi się on w jesiennej ramówce stacji.

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Klubu Szalonych Dziewic”

55 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
solorz
ten serial to porażka roku.....
odpowiedź
User
Jola
przecież ten serial to żenua na maxa, ciekawe dlaczego na wirtualnej ta wiadomość podana tak delikatnie, ogolnie wszystko o TVN podaja tak rewelacyjnie... a ile zarobil bez rabatów?
odpowiedź
User
Wojtek
Mam nadzieję że następnej seri nie kręcą bo był to chyba największy niewypał w ostatnich latach
odpowiedź