SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku

W minionym sezonie „Magazyn Ekspresu Reporterów” oglądało średnio 2,01 mln widzów. TVP2 w czasie emisji programu była liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie. Wpływy z reklam wyniosły 15,77 mln zł.

Article

Średnia widownia „Magazynu Ekspresu Reporterów” w okresie od 30 sierpnia 2015 roku do 9 czerwca 2017 roku wyniosła 2,01 mln osób. Przełożyło się to na 15,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,05 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Program na antenie TVP2 pokazywany był we wtorki o godz. 21.50.

Największą widownię zgromadziło wydanie magazynu z 13 grudnia ub.r. Przyciągnęło ono przed telewizory 2,64 mln osób.

Dwójka w czasie emisji reporterskiego magazynu była liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajął Polsat (10,29 proc.). Trzeci był TVN (9,97 proc.), a czwarta - TVP1 (5,74 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 lat Dwójka była liderem, a w grupie komercyjnej 16-49 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy reklamowe TVP2 wokół premierowych odcinków magazynu wyniosły 15,77 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

W programie „Magazyn Ekspresu Reporterów” prezentowane są reportaże interwencyjne. Jego gospodarzem jest Michał Olszański.

Udział Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w maju br. wyniósł 7,72 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2 mln widzów „Magazynu Ekspresu Reporterów”. TVP2 liderem rynku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
marek
jak dla mnie, to jedyny program w narodowej, który da się oglądać- mają konkretne i mocne reportaże, i to takie prawdziwe, z życia wzięte, a nie jakaś ściema albo coś robione na siłę i pod publiczkę, najlepiej żeby sensacja z tego było. dziękuję za ten program, TAK TRZYMAĆ!!!
13 10
odpowiedź