20 procent nastolatek wysyła swoje nagie zdjęcia przez komórkę

20 procent amerykańskich nastolatek wysłało swoje nagie zdjęcieprzez telefon komórkowy lub pocztę e-mail bądź umieściło takiezdjęcie w internecie.

km
km
Udostępnij artykuł:

Tak przynajmniej wynika z badania przeprowadzonego przezamerykańską organizację National Campaign to Prevent Teen andUnplanned Pregnancy (NCTUP) oraz serwis CosmoGirl.com, w którymudział wzięło 1.280 osób w wieku od 13 do 26 lat - informuje serwisInformationWeek.

Do umieszczenia w internecie zdjęcia przedstawiającego ich wcałości lub częściowo roznegliżowanych przyznało się 21 procentdziewczyn i 18 procent chłopców. Kolejne 49 procent nastolatków imłodych dorosłych wysłało także swoje seksualnie sugestywne zdjęciaprzez telefon komórkowy lub pocztę email.

2/3 spośród nastoletnich dziewczyn, które wysłały lub umieściłyonline seksualnie sugestywne treści dotyczące ich samych,stwierdziło, ze zrobiły to dla flirtu lub dlatego, że chciały byćpo prostu zabawne. Z kolei 52 procent chciało dać seksowny prezentswojemu chłopakowi, a 40 procent powiedziało, że zrobiło to dlażartu.

źródło: InformationWeek

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych