SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV

Informacyjny serwis „24 godziny online.pl” to flagowy program Nowa TV, który na antenie tej stacji śledzi 21 tys. widzów. Audycja jest równolegle pokazywana w 8TV, gdzie jej widownia wynosi dodatkowe 43 tys. osób - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.

Jarosław Kulczycki, Beata Tadla, Joanna Dunikowska i Marek Czyż, prowadzący „24 godziny”Article

Nowa TV to nowa stacja telewizyjna w portfolio Grupy ZPR Media, która wystartowała 9 listopada br. Nadaje na ósmym multipleksie (MUX-8) oraz jest dostępna w sieciach kablowych i w nc+. Jednym z głównych punktów ramówki jest program informacyjny „24 godziny online.pl” emitowany od poniedziałku do niedzieli o godz. 18.30. Każde wydanie programu trwa ok. 25 minut, a prowadzą je dziennikarze, którzy poprzednio związani byli z Telewizją Polską: Beata Tadla, Jarosław Kulczycki, Marek Czyż oraz Joanna Dunikowska. Szefem redakcji informacyjno-publicystycznej jest Tomasz Sygut, poprzednio dyrektor Telewizyjnej Agencji Informacyjnej w TVP.

Program „24 godziny online.pl” można oglądać równolegle na antenie dwóch stacji - wspomnianej Nowa TV oraz mającej większy zasięg 8TV (właścicielem obu stacji jest Grupa ZPR Media).

Średnia widownia „24 godziny online.pl” w 8TV w okresie od 9 listopada do 13 grudnia br. wyniosła 43 tys. widzów. Przełożyło się to na 0,30 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 0,49 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Skumulowany zasięg (RCH 1 min - liczba widzów oglądająca dany program bądź stację telewizyjną przynajmniej przez 1 minutę) każdego odcinka wyniósł średnio 128 tys. widzów w 4+, a łączny zasięg wszystkich emisji - 2,70 mln osób.
Średni czas oglądania każdego odcinka przez jednego widza w ciągu 1 minuty (ATS 1 min) wyniósł 6 min i 55 sekund, co stanowi 32,31 proc. średniej długości odcinka.

Na antenie Nowa TV średnia widownia serwisu w analizowanym okresie wyniosła 21 tys. widzów, co przełożyło się odpowiednio na 0,15 proc. i 0,16 proc. udziału. Średni zasięg każdego odcinka wyniósł 55 tys. widzów, a całego programu - 1,27 mln osób. Z kolei średni czas oglądania przez jednego widza wyniósł 7 minut i 49 sekund (36,07 proc. długości przeciętnego odcinka).

Łączna widownia „24 godzin online.pl” na obu antenach wyniosła około 64 tys. widzów. Przynajmniej 1 minutę audycji na przynajmniej jednej z dwóch anten oglądało średnio 3,51 mln widzów w 4+.

- W ciągu miesiąca premierowe wydania „24 godzin" miało okazję zobaczyć ponad 3,5 miliona widzów. 26 listopada program osiągnął wyniki na poziomie około 200 tysięcy i prawie 1,5 procent udziałów w rynku w grupie komercyjnej. - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Sygut. - Dodatkowo każdego dnia kilka tysięcy widzów śledzi nasze wydania za pośrednictwem streamingu na stronie i FB. To obiecujący start, który daje mnóstwo energii do pracy. Rynek telewizyjny w Polsce zmienia się. Jestem przekonany, że na nim „namieszamy”. Czas i rozwój MUX8 na pewno pracują na naszą korzyść - dodaje.

Nowa TV to nowa stacja telewizyjna, która wystartowała 9 listopada br. i nadaje m.in. na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej. Z kolei 8TV ruszyła 28 września br. na MUX-1. W ramach naziemnej telewizji cyfrowej kanał zastąpił Eskę TV.


RCH (Reach) - zmienna określająca liczbę widzów, jaka w całym badanym okresie czasu oglądała przynajmniej przez jedną minutę dany program lub miała kontakt ze stacją telewizyjną.
ATS (Average Time Spend) - wskaźnik oznaczający średni czas oglądania konkretnego programu lub kanału telewizyjnego przez widzów z określonej grupy celowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „24 godziny online.pl” śledzi 43 tys. widzów 8TV i 21 tys. Nowa TV

18 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zdziwiony
Zaraz, hola. Czy to jakiś żart, program ma 25 minut a jak ktoś patrzył 1 minutę, to już go liczą. Przecież liczyć powinno się co najmniej powyżej 50% programu. Bo inaczej to przeskakiwanie po kanałach jest a nie oglądanie. Czy jak oglądnę jeden odcinek serialu, to policzą mi, że widziałem cały sezon?
odpowiedź
User
Foxdeutsch
W obliczu tych danych śmieszy zapowiadana "walka o oglądalność z Wiadomościami". Zresztą od początku śmieszyła.
odpowiedź
User
widz
No jak można wliczyć widza do oglądalności programu, który ogląda go przez...1 minutę..!!! ŚMIECH..przynajmniej jak ogląda 15 - 20 min...przez 1 min to skacze się po kanałach...LICZCIE JAK OGLĄDA SIĘ PROGRAM ZE 20 MIN.-przynajmniej.
odpowiedź