25 proc. firm internetowych ma problemy z kapitałem startowym

25 proc. twórców firm internetowych widzi problemy w zdobyciukapitału na start biznesu - wynika z badania przeprowadzonego przezBusiness Angel Seedfund. Z kolei 81 proc. ankietowanych wierzy, żew Polsce może rozwinąć się projekt internetowy, który odniesiesukces na całym świecie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

.Co czwarty przedsiębiorca internetowy w Polsce uważa, że trudnojest zdobyć środki na start działalności w sieci - wynika z badaniaprzeprowadzonego przez Business Angel Seedfund. Tylko 4 proc.ankietowanych jest przeciwnego zdania, a większość (57 proc.)uważa, że pozyskanie kapitału początkowego nie jest łatwe, alemożliwe do wykonania.

Wśród przedsiębiorców internetowych, którzy mieli kontakt zfunduszami inwestycyjnymi i aniołami biznesu, 22 proc. deklaruje,że trudno jest zdobyć środki na sieciowy start-up. Z kolei w grupieankietowanych, którzy zbudowali już rentowny biznes internetowy,tylko 16 proc. uważa pozyskanie kapitału początkowego zatrudne.

Twórcy projektów internetowych wierzą, że w Polsce może powstaćstart-up, który odniesie globalny sukces. Z tą opinią zgadza sięzdecydowanie 27 proc. badanych, a raczej - 54 proc. Sceptycznąpostawę wobec polskich przedsięwzięć w sieci deklaruje natomiast 19proc. ankietowanych.

Badanie opinii polskich twórców firm internetowych, założycielii pomysłodawców start-upów oraz osób planujących uruchomieniee-biznesu zostało zrealizowane przez fundusz zalążkowy BusinessAngel Seedfund od 6 października do 4 listopada w grupie 739osób.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu