SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

Limitowana edycja lodów Koral, sygnowana przez grupę youtuberów Ekipa Friza, szybko zyskała popularność. Teraz w serwisach aukcyjnych opakowania po lodach osiągają cenę nawet 250 tysięcy złotych.

Article

Linia lodów Koral pod marką Ekipa, której ambasadorami marketingowymi są youtuberzy z kanału Ekipa, trafiła do sprzedaży pod koniec marca br. Produkt był dostępny w wersji truskawkowej i cytrynowej, w polewie o smaku gumy balonowej ze strzelającym cukrem.

- Początkowo nasza współpraca z Ekipą miała polegać na działaniach promujących lody z naszego asortymentu. Jednak podczas naszych wspólnych spotkań i rozmów szybko zrodziła się kolokwialnie mówiąc bardzo pozytywna „chemia” i postanowiliśmy rozszerzać nasz pierwotny plan i opracować niepowtarzalne lody, które stworzymy razem, aby Friz i jego ekipa już całkowicie utożsamiali się z produktem jaki sygnują, byli do niego totalnie przekonani i autentyczni w jego promocji, bo autentyczność dla obu stron była i jest kwestią kluczową - tłumaczył Piotr Gąsiorowski, dyrektor marketingu firmy Koral.

Opakowania po lodach Ekipy na Allegro

W serwisie Allegro pojawiło się kilkadziesiąt aukcji, na których użytkownicy sprzedają opakowania po lodach Koral Ekipa. Niektóre z nich sięgają już kwoty 250 tysięcy złotych. Internauci komentują, że może to być zaplanowane działanie marketingu firmy Koral.

Aukcje opakowań po lodach Ekipy Friza, screen Allegro

Lody Ekipa są promowane na kanałach social mediowych członków youtube’owej Ekipy. Zaplanowano też działania reklamowe w telewizji, internecie (display) oraz radiu.

Za realizację kampanii wspólnie z działem marketingu firmy Koral i członkami Ekipy odpowiadają agencje Gethero i Veneo.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 250 tysięcy złotych za papierek po lodach Ekipy Friza

13 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Zatroskany tata
Trzeba przyznać, że kolejny genialny marketingowy pomysł Ekipy. Dzieciaki szaleją! Moja córka z koleżanką od tygodnia szukają lodów po sklepach w całym mieście i nic. Co Ekipa poleci to dzieciaki kupują. Lody są spoko, ale może Kochani Ekipianie zróbcie też deal z jakimś warzywniakiem, żeby zachęcić dzieciaki do jedzenia owoców i warzyw? Oczywiście po obiadku na deser lody. Myślę, że to opłaci się wszystkim :)
odpowiedź
User
wolf
super pomysł na wręczanie łapówek i przepieranie kasy
odpowiedź
User
Axe
Ale ktoś kupił za 250 000 ten kawałek zużytego papierka? Bo wystawić to mogę swój zużyty toaletowy za milion albo i dziesięć...
odpowiedź