28-procentowy wzrost sprzedaży na rynku gier wideo

Sprzedaż oprogramowania i sprzętu do gier wideo w USA osiągnęła wlipcu wartość 1,19 miliarda dolarów.

km
km
Udostępnij artykuł:

To o 28 procent więcej w stosunku do tego samego okresu rokwcześniej - informuje serwis TG Daily, powołując się na dane firmybadawczej NPD Group. W lipcu sprzedaż gier zwiększyła się w ujęciurocznym o 41 procent, podczas gdy sprzedaż sprzętu wzrosła o 17procent.

Kolejny raz liderem na rynku konsol była Nintendo Wii z liczbą555 tysięcy sprzedanych urządzeń, wyprzedzając Sony PlayStation 3(224,9 tys.) oraz Xboxa 360 Microsoftu (204,8 tys.). Ogółem zaoceanem sprzedano 11,56 miliona konsol Wii, 10,67 miliona Xboksów360 oraz 5,08 miliona PS3.

Z kolei na rynku urządzeń przenośnych liderem również byłprodukt firmy Nintendo czyli konsola DS, która znalazła 608,4tysiąca nabywców wobec 221,7 tysiąca w przypadku konkurencyjnejSony PlayStation Portable (PSP).

W okresie styczeń - lipiec bieżącego roku sprzedaż naamerykańskim rynku gier wideo osiągnęła wartość 9,5 miliardadolarów, czyli o 35 procent więcej niż w pierwszych siedmiumiesiącach roku 2007.

źródło: TG Daily

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"