SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

2KC na kaca

Kampania promocyjna preparatu 2KC

Firma Foster Communication podpisała długoterminowy kontrakt na całościową obsługę marketingowo - reklamową z firmą Colfarm – producentem środka zapobiegającego powstawaniu kaca 2KC. Colfarm wzbogacił portfolio Foster Communication, do którego zalicza się wiele firm z sektora spożywczego i chemii przemysłowej (m. in. BAYER, AVENTIS, DAGOMED PHARMA).

„Kontrakt jest wynikiem naszych intensywnych starań. Sami zgłosiliśmy się do Klienta, ponieważ produkt wydał się nam prawdziwym hitem. Od samego początku wierzyliśmy, że będzie gwiazdą! Zanim jednak Colfarm powierzył nam cały marketing zainwestowaliśmy pół roku pracy. Oddanie i wiara zaprocentowały.” – mówi Karolina Malka Kafka – Bussines Development Director w Fosterze - „Nasza agencja została zaproszona do paru przyszłorocznych przetargów, m. in. przez Inco Veritas naszego długoletniego klienta. Chociaż nie odrzucamy możliwości startowania w przetargach wypracowaliśmy własne skuteczniejsze sposoby pozyskiwania klientów.”

Obecnie 2KC ma największą sprzedaż wśród środków zapobiegających powstawaniu kaca. Grupą docelową są głównie osoby aktywne zawodowo i towarzysko. Dostępny jest nieomal wszędzie – od aptek, przez stacje benzynowe, aż po supermarkety.

 „Jest to bardzo interesujący produkt, przed którym widzimy wyjątkowo duży potencjał wzrostu sprzedaży.” – mówi Jacek Bochenek – Dyrektor Zarządzający Fostera.

Na przełomie grudnia i stycznia dla 2KC realizowana jest kampania reklamowa zaprojektowana na okres sylwestrowy (TVN, Polityka, Newsweek), oparta na dotychczasowej strategii i kreacji Colfarmu

W okresie karnawałowym rozpocznie się zaplanowana w całości przez Foster Communication kampania ogólnopolska obejmująca ATL i działania niestandardowe. 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2KC na kaca

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl