3,8 mld juanów przychodu z reklamy online w Chinach

Dostawcy usług w zakresie internetowej reklamy na rynku chińskimwygenerowali w II kwartale bieżącego roku łączny przychód rzędu3,791 miliarda juanów (555 mln USD).

km
km
Udostępnij artykuł:

Oznacza to wzrost o 20,1 proc. w porównaniu z wcześniejszymitrzema miesiącami oraz o 30,8 proc. wobec analogicznego okresu rokuubiegłego - wynika z danych firmy badawczej AnalysysInternational.

Największymi segmentami chińskiego rynku reklamy online były wII kwartale reklamy w internetowych wyszukiwarkach i banery, któreprzyniosły odpowiednio 1,810 i 1,438 miliarda juanów przychodu.

Z kolei największym dostawcą omawianych usług była Baidu z 29,4proc. udziału w rynku, wyprzedzając Google China (13,9 proc.), Sina(10,2 proc.), Sohu (8,0 proc.), Tecent (5,8 proc.), Alibaba (5,1proc.), NetEase (1,7 proc.) oraz Tom (0,5 proc.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu