3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku

Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,97 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Premierowe odcinki jesiennego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 1 września br. Do 6 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 października br. Obejrzało go 3,23 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,78 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki” i „Zdrady”. Dalej plasuje się: TVN (12,04 proc.; „Kuchenne rewolucje”) i TVP2 (3,73 proc.; „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/magazyn-sledczy-anity-gargas-oglada-630-tys-widzow-w-tvp1 ##

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka. TVN też jest liderem w grupie 16-59, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator