SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku

Jesienne odcinki „Sprawy dla reportera” śledzi średnio 2,97 mln widzów. TVP1 w czasie emisji programu Elżbiety Jaworowicz wygrywa z konkurencją w rynku telewizyjnym, choć w grupie komercyjnej 16-49 stacja jest dopiero trzecia.

Elżbieta Jaworowicz, fot. akpa Article

Premierowe odcinki jesiennego sezonu „Sprawy dla reportera” emitowane są na antenie TVP1 w czwartki o godz. 21.25, począwszy od 1 września br. Do 6 października br. średnia widownia programu Elżbiety Jaworowicz wyniosła 2,97 mln widzów. Przełożyło się to na 21,34 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 11,90 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów w analizowanym okresie zgromadził odcinek z 6 października br. Obejrzało go 3,23 mln widzów.

Trzy topowe odcinki

Data

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

06-10-2016

3 230 242

22,36%

22-09-2016

3 012 124

21,50%

15-09-2016

2 964 307

21,97%

TVP1 w paśmie nadawania „Sprawy dla reportera” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje Polsat z udziałem na poziomie 12,78 proc., emitujący w tym czasie „Przyjaciółki” i „Zdrady”. Dalej plasuje się: TVN (12,04 proc.; „Kuchenne rewolucje”) i TVP2 (3,73 proc.; „Kochanie, ratujmy nasze dzieci” i filmy).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając z TVN i Polsatem. „Wielką czwórkę” uzupełnia Dwójka. TVN też jest liderem w grupie 16-59, a dalsze miejsca zajmują: TVP1, Polsat i TVP2.

Oglądalność programu na tle konkurencji

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

16-59

AMR

SHR %

AMR

SHR %

AMR

SHR %

TVP1 - Sprawa dla reportera

2 972 267

21,34%

678 693

11,90%

1 268 130

14,88%

Polsat

1 779 737

12,78%

732 070

12,84%

1 157 679

13,59%

TVN

1 677 663

12,04%

954 059

16,73%

1 291 474

15,16%

TVP2

519 730

3,73%

237 505

4,17%

357 107

4,19%

Udział Jedynki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów we wrześniu br. wyniósł 10,25 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 3 mln widzów programu „Sprawa dla reportera”. TVP1 liderem rynku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zaa
Można mówić co się chce, ale to już jest legendarny program TVP i przede wszystkim misyjny. Gratuluję wyników.
17 15
odpowiedź
User
ziyo
"misyjny" program??!! "zaa" pogadaj z ludźmi, do których przyjeżdża redaktor J., niech ci opowiedzą, jak wygląda realizacja tych felietoników, jakiego słownictwa używa pani redaktor, która w terenie czuje się mega gwiazdą i kto to wszystko reżyseruje, czyli mówiąc prościej, ustawia pod publiczkę.
17 10
odpowiedź
User
widz
misyjny program??!! to po co tam ci politycy??!!
9 10
odpowiedź
User
mlk
Na czym polega fenomen tego programu? Kto mi wyjaśni? Co sprawia ze miliony ludzi go oglądają niczym "M jak milosc".
8 8
odpowiedź