360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota

360 Content Team został przeniesiony w ramach Grupy ZPR Media do struktury biura reklamy Grupy Super Express. Zarządza nim Anna Sobota.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
360 Content Team włączony do biura reklamy Grupy Super Express. Szefem Anna Sobota
Anna Sobota

Zespół 360 Content Team zajmuje się przygotowywaniem i wydawaniem magazynów oraz katalogów, produkcją sesji fotograficznych i realizacją strategii komunikacji marki w social mediach. Ponadto agencja tworzy i zarządza stronami internetowymi.

- Zamierzamy rozszerzyć zakres działalności 360 Content Team o nowe obszary tematyczne i zaoferować Klientom jeszcze więcej rozwiązań kontent marketingowych. Dotychczas 360 Content Team specjalizował się na oferowaniu usług w obszarze budowlano-wnętrzarskim oraz zdrowotnym. Obecnie będziemy poszerzać tą tematykę, wykorzystując ogromny potencjał nowego zespołu - mówi Anna Sobota, zarządzająca pracami 360 Content Team. Zespół włączono do struktury biura reklamy Grupy Super Express.

Do grona Klientów 360 Content Team należą m.in.: Ascensia Diabetes Care, Castorama Polska, Cersanit, DOZ SA, Enter Air, Grupa Tauron, Media Markt, Propharma, Wienerberger.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa