SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

38 Content Communication prowadzi drugą edycję kampanii 1,5% dla Puckiego Hospicjum

Agencja 38 Content Communication realizuje drugą odsłonę kampanii “Nieśmiertelne gesty”, wspierającej przekazywanie 1,5% podatku na rzecz Puckiego Hospicjum pw. św. Ojca Pio. 

Do zadań 38 Content Communication należało przygotowanie koncepcji kreatywnej, a teraz również realizacja założeń kampanii „Nieśmiertelne gesty”. Agencja odpowiada także za stworzenie dedykowanego key visual’a, którego lejtmotywem stały się gesty, a ich ilustracją linia bliskości, symbolizująca nitki więzów łączących nas z bliskimi. Na dedykowanej stronie każdy użytkownik może wybrać to co czuje i za pomocą narysowanego gestu przekazać to wybranej osobie. Linię bliskości stworzyła rysowniczka Anna Mikołajczyk (vel Grahanka).

Powstał również spot prezentujący osobistą historię podopiecznego Puckiego Hospicjum oraz jego żony, która stała się narratorką. Działaniom mediowym towarzyszy kampania display z serią gestów bliskości, a także Karty Bliskości z nieśmiertelnymi gestami, które mają zachęcić użytkowników do otwartych rozmów na najtrudniejsze tematy. Będą mogły być wykorzystywane do pracy z młodzieżą i w grupach terapeutycznych, a także do indywidualnych refleksji.

Piotr Trojan w kampanii Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio

W tegoroczną kampanię promującą przekazywanie 1,5% na rzecz Stowarzyszenia Puckie Hospicjum pw. św. Ojca Pio ponownie jako lektor zaangażował się Piotr Trojan – aktor, który wcielił się w rolę Patryka Galewskiego w głośnym filmie „Johnny”, czyli opowieści o życiu ks. Jana Kaczkowskiego.

Team kreatywny stworzyli Maciej Tyran - art director (38 Content Communication) oraz Tomasz Chojnacki. Spot zanimowała Orka Studio produkcyjne. Muzykę do kampanii skomponował Fryderyk Hoang (Artcore - partnerski dom postprodukcyjny).

- Cieszymy się, że Puckie Hospicjum zdecydowało się ponownie nam zaufać i możemy wspólnie realizować kolejną kampanię dotykającą ważnego społecznie tematu. Wierzymy w słowa, ale w tym roku zwracamy uwagę na wagę gestów w naszych relacjach. Każdy z elementów kampanii ma nie tylko wzbudzać refleksję, ale także zachęcać do okazania gestu w postaci przekazania 1,5% podatku na Puckie Hospicjum – tłumaczy Katarzyna Życińska, CEO 38 Content Communication.

Dołącz do dyskusji: 38 Content Communication prowadzi drugą edycję kampanii 1,5% dla Puckiego Hospicjum

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Simona
KV i hasło - koszmar. Witamy w 2008 roku.
odpowiedź
User
Simona
KV i hasło - koszmar. Witamy w 2008 roku.
odpowiedź