3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed „wścibskim okiem” (wideo)

Koncern 3M zaczął kampanię reklamową pod hasłem „Wścibskie oko” promująca jego rozwiązania dotyczące bezpieczeństwa danych. Akcję przygotowała agencja ArtGroup.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
3M promuje rozwiązana do ochrony danych przed „wścibskim okiem” (wideo)

W reklamach pojawia się bohater z ogromnym wścibskim okiem, który w biurze bez zażenowania zagląda innym osobom w ekrany ich tabletów i komputerów i przegląda prywatne dane. Pod koniec każdego klipu pojawia się opcja wyboru zakończenia: można zastosować specjalne filtry prywatyzujące 3M lub biernie obserwować, jak „Wścibskie Oko” kradnie poufne dane.

- Staraliśmy się, aby filmy w „przerysowany” sposób prezentowały problem ochrony prywatności danych oraz pokazały jak użytkownicy urządzeń mobilnych mogą mu zaradzić. Elementem angażującym osoby oglądające filmy jest możliwość samodzielnego wyboru ich zakończenia - opisuje Damian Bukowiński z działu elektroniki i energetyki w 3M Poland.

Kampania jest prowadzona w internecie, obejmuje spoty na YouTube, pozycjonowanie w Google oraz banery reklamowe w serwisach o nowych technologiach. Potrwa do końca listopada.

Kreacją i produkcją reklam oraz planowaniem i zakupem mediów do akcji zajęła się agencja ArtGroup.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek