SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4 agencje w walce o budżet reklamowy UPS

Cztery agencje pozostały w finałowej walce o globalny budżetreklamowy firmy kurierskiej UPS.

Firma w kwietniu rozpoczęła przegląd swojego wartego 200milionów dolarów budżetu, obejmującego m.in. tradycyjną i cyfrowąreklamę oraz planowanie i zakup mediów. Przetarg nadzorujelondyńska firma konsultacyjna AAR Group.

Finaliści to agencje JWT, Ogilvy & Mather i Young &Rubicam (wszystkie należące do WPP Group) oraz Euro RSCG (Havas).Wszystkim w przetargu partnerują domy mediowe: Mindshare (z JWT iY&R), Maxus (z Ogilvy) i MPG (z Euro RSCG). Finałoweprezentacje zaplanowano na wrzesień.

Z kolei wśród agencji, które nie awansowały do kolejnego etapuprzetargu, nie znalazła się The Martin Agency (Interpublic Group),która obecnie obsługuje UPS na rynku amerykańskim. Odpadły takżeArnold (Havas), Bartle Bogle Hegarty (Publicis Groupe) i TBWA(Omnicom Group).

źródło: Adweek

  • Więcej informacji:
  • UPS

Dołącz do dyskusji: 4 agencje w walce o budżet reklamowy UPS

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl