4 All wygrała przetarg na obsługę BTL marki Beko

W związku z wygranym przetargiem agencja reklamowa 4 All rozpoczęła stałą obsługę BTL firmy Beko - producenta nowoczesnego sprzętu AGD. Umowa o współpracy została do lutego 2012 r..

pr
pr
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy 4 All przygotowała kompleksową strategię oraz kreacje dotyczące grupy produktów Beko: pralek, zmywarek i suszarek wyposażonych w program Beko Baby Care. Zaplanowała też scenariusz działań związanych z wdrażaniem programu lojalnościowego.

Od początku maja działa już specjalna strona www.bekobabycare.pl, promująca program o tej samej nazwie. Na najbliższe tygodnie planowane są intensywne przedsięwzięcia związane z wdrożeniem i promocją globalnego programu lojalnościowego Beko na polskim rynku.

Kampania produktów z Beko Baby Care obejmie wybrane tytuły prasowe, telewizję, radio, serwisy internetowe i punkty sprzedaży (tu zastosowane zostaną m.in. ulotki, plakaty, standy, wyspy).

W ciągu najbliższych tygodni agencja 4 All będzie także pracowała nad odświeżeniem polskiej strony internetowej Beko, a także nad szeroką promocją akcji sprzedażowych.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych