SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

400 tys. zł od Betclic w kampanii "Misja Dubaj"

W nowej kampanii marketingowej, nawiązującej do rozpoczętych piłkarskich Mistrzostw Świata Katar 2022, marka Betclic kontynuuje zaprezentowany pod koniec sierpnia koncept „Misji do ogarnięcia”. W ramach akcji firma organizuje promocję, w którym do wygrania są cztery wycieczki do Dubaju dla dwóch osób i freebety – wszystko o wartości ponad 400 tys. zł.

Kampania „Misja Dubaj” promuje ofertę bukmachera, w ramach której uczestnicy wykonują określone zadania, za co otrzymują freebety do wykorzystania na zakłady w Betclic.

Z okazji Mistrzostw Świata w Katarze, marka Betclic organizuje także promocję dla najlepszych typerów. Przez cztery tygodnie trwania turnieju Betclic organizować będzie cotygodniowe Rankingi Mistrzów, czyli najtrafniej obstawiających użytkowników. Na najlepszych graczy każdego rankingu czekają luksusowe wycieczki do Dubaju dla dwóch osób o wartości 60 tys. zł oraz nagrody finansowe, których pula wynosi 25 tys. zł (do wykorzystania w ramach oferty Betclic). Ponadto, w szerokiej ofercie promocyjnej na mundial gracze Betclic będą mogli wygrać 100 zł przy okazji każdego z meczów reprezentacji Polski.

– Kampanią „Misja Dubaj” kontynuujemy strategię komunikacyjną, którą przyjęliśmy latem tego roku. Odświeżenie koncepcji pozwoli zachować spójność komunikowania naszej długoterminowej oferty „Misji” w kontekście dużego wydarzenia, jakim są mistrzostwa świata w piłce nożnej. Z kolei rozszerzając ją o konkurs z atrakcyjnymi, wartościowymi nagrodami chcemy zachęcić do udziału nowych graczy – mówi Bartłomiej Płoskonka, country manager Betclic.

Na potrzeby kampanii „Misja Dubaj”, Betclic przygotował spot reklamowy , w którym główny bohater – zwykły Kowalski – boryka się z wyzwaniami rodem z profesjonalnych filmów akcji. W czasie mistrzostw będzie on emitowany w Internecie oraz w największych stacjach telewizyjnych (m.in. TVN, Polsat, Canal+, czy TVP).

 

Autorem konceptu kreatywnego jest agencja 180heartbeats + Jung v Matt. Spoty wyprodukował F25 Production House, natomiast za postprodukcję odpowiada Xantus. Filmy wyreżyserował Filip Bartczak. Media zaplanował i zakupił Star Media.

Dołącz do dyskusji: 400 tys. zł od Betclic w kampanii "Misja Dubaj"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl