SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

45 tysięcy osób na żywo decydowało o wyglądzie jednej ilustracji w projekcie Reserved

Marka odzieżowa Reserved (LPP) we współpracy z z artystką Renatą Krawczyk zorganizowała live art, który w ostatni weekend kwietnia odbył się na InstaStories marki i artystki. Ilustrator Day to pierwsza aktywacja tego typu na polskim Instagramie, w którą zaangażowało się ponad 45 tys. osób.

Aktywacja trwała przez cały dzień, od 9 do 20. Inspiracją do jej stworzenia była narracja alternatywna, w której to ludzie decydują, jak mają potoczyć się dalsze losy bohatera. Do tej pory tego typu realizacje znane są głównie z seriali i reality show.

W akcji Reserved główną rolę zagrała ilustratorka Renata Krawczyk, której prace można określić mianem magicznego realizmu. Jej styl, w którym często pojawiają się motywy roślinne zgrał się z kolekcją Bohemian, łączącą styl boho z modnymi, zwierzęcymi wzorami. Rzeczy z kolekcji, która stanowiła tło całej akcji są aktualnie dostępne w sprzedaży w sklepie online marki. 


Internauci mieli pięć wyborów, m.in. od jakiego głównego motywu rozpocząć rysowanie, jakie dodatkowe elementy powinny pojawić się na ilustracji, czy za pomocą jakich szczegółów wykończyć pracę. Pojawił się również lifestyle’owy akcent - wybór smaku kawy, jaki powinna wybrać artystka podczas rysowania. Na każdy wybór obserwatorzy mieli godzinę. Po tym czasie ogłaszano wynik, a ilustratorka kontynuowała swoje działania. Głosy oddawało średnio 1800 osób. Najmocniejsze zaangażowanie przy wyborach miało ponad 3380 osób.

Reserved zapowiada realizację podobnych akcji na swoim profilu na Instagramie.

Za pomysł kreatywny oraz jego realizacje odpowiedzialna jest agencja teal.

Dołącz do dyskusji: 45 tysięcy osób na żywo decydowało o wyglądzie jednej ilustracji w projekcie Reserved

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Wiolka
Doskonała akcja, a efekt chyba jeszcze lepszy.
odpowiedź
User
olciak
Bardzo fajny pomysł. Ciekawe czy jeszcze kiedyś to powtórzą.
odpowiedź
User
rokita
Proponuję więcej takich wydarzeń, na pewno przysporzy to fanów marce.
odpowiedź