4F z pierwszym monobrandowym sklepem w Portugalii

Polska firma odzieżowa OTCF otworzyła właśnie swój pierwszy, monobrandowy sklep marki 4F w Portugalii. W przyszłym roku chce otworzyć ich tutaj 5, planuje też rynkowy debiut w Hiszpanii.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
4F z pierwszym monobrandowym sklepem w Portugalii

OTCF rozpoczęło działalność w Portugalii w styczniu br. otwierając swoje biuro w Lizbonie. Kieruje nim Marcos Novais. 1 października  firma otworzyła pierwszy w tym kraju monobrandowy sklep w mieście Ponte de Sor.

- Naszym wyzwaniem jest dotarcie do  pierwszej dziesiątki  największych sieci sportowych w ciągu dziesięciu lat - mówi Novais. Celem jest otwarcie kolejnych pięciu sklepów w Portugalii w 2021 roku.  W Hiszpanii już rozpoczęto testy rynku z sieciami multibrandowymi i prowadzi negocjacje z centrum zakupowym w celu przyspieszenia ekspansji.

Uzupełnieniem sieci sklepów własnych i multibrandowych byłyby sklepy tymczasowe  w letnich destynacjach.  - Hiszpania jest dla nas wielkim wyzwaniem, a naszym celem jest bycie wysoce reprezentatywnym w tym kraju w przyszłym roku - wyjaśnia Novais.

Marka 4F to największy brand w grupie OTCF - generuje ponad połowę obrotów firmy, które w ubiegłym roku wyniosły około 400 mln euro. Firma posiada sieć 300 sklepów, z których 170 jest własnością, a reszta to sklepy franczyzowe. Ponadto 4F jest obecny w ponad tysiącu punktów sprzedaży w 42 krajach. Niedawno marka pojawiła się we Włoszech.

Obecnie firma produkuje swoją odzież w Polsce, Rumunii, na Węgrzech i w Turcji, a planuje rozpocząć produkcję w Portugalii. Grupa została założona w 1995 roku i zatrudnia ponad 2200 pracowników.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu