SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

Startuje nowa kampania reklamowa marki odzieży sportowej 4F (OTCF). Akcję „Wierni sobie" realizuje Papaya Films. „Wierni sobie" to nowe hasło przewodnie marki.

„Wierni sobie" to pierwsza kampania realizowana przez markę 4F w formie cyklu krótkometrażowych filmów dokumentalnych. To także początek nowej strategii komunikacyjnej marki 4F.

Bohaterką pierwszego wideo została ambasadorka marki, mistrzyni i rekordzistka Polski, lekkoatletka Martyna Kotwiła. Kampania promuje jesienną kolekcję marki. Film można oglądać na YouTube.

Kamera towarzyszyła sprinterce w jej naturalnym środowisku - lokacjach pozbawionych dodatkowych scenografii. Kotwiła opowiada o trudzie treningów, wyrzeczeniach i o tym, co trzeba poświęcić by przebiec 200 metrów poniżej 23 sekund. Oprócz filmu, zrealizowano także sesję zdjęciową.

Następna odsłona kampanii została zaplanowana na 23 sierpnia.

OTCF powierzył realizację kampanii domowi produkcyjnemu Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, który jest też autorem sesji zdjęciowej.

Dołącz do dyskusji: 4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl