4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

Startuje nowa kampania reklamowa marki odzieży sportowej 4F (OTCF). Akcję „Wierni sobie" realizuje Papaya Films. „Wierni sobie" to nowe hasło przewodnie marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
4F z nową kampanią i hasłem przewodnim „Wierni sobie"

„Wierni sobie" to pierwsza kampania realizowana przez markę 4F w formie cyklu krótkometrażowych filmów dokumentalnych. To także początek nowej strategii komunikacyjnej marki 4F.

Bohaterką pierwszego wideo została ambasadorka marki, mistrzyni i rekordzistka Polski, lekkoatletka Martyna Kotwiła. Kampania promuje jesienną kolekcję marki. Film można oglądać na YouTube.

Kamera towarzyszyła sprinterce w jej naturalnym środowisku - lokacjach pozbawionych dodatkowych scenografii. Kotwiła opowiada o trudzie treningów, wyrzeczeniach i o tym, co trzeba poświęcić by przebiec 200 metrów poniżej 23 sekund. Oprócz filmu, zrealizowano także sesję zdjęciową.

Następna odsłona kampanii została zaplanowana na 23 sierpnia.

OTCF powierzył realizację kampanii domowi produkcyjnemu Papaya Films. Filmy wyreżyserował Daniel Jaroszek, który jest też autorem sesji zdjęciowej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu