SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4Fun Media złożyła wniosek do KRRiT na nadawanie kanału 4Fun Tube o youtuberach. Wycofała go po 4 dniach

Spółka 4Fun Media, nadawca 4Fun TV rozważa stworzenie kanału o youtuberach - 4Fun Tube,. Jak udało nam się dowiedzieć, złożyła w tej sprawie wniosek do KRRiT, ale wycofała go po 4 dniach.

Jak udało nam się nieoficjalnie dowiedzieć, nadawca miałby rozważać zacieśnienie współpracy z jedną z agencji zrzeszającej twórców internetowych - LifeTube. Prowadzi ona działalność typu multi-channel network, czyli pośredniczy w większości kampanii marek z influencerami, oraz przygotowuje twórców do rozpoczęcia i rozwoju kariery w internecie.

Nadawca, który współpracuje już z agencją (wybranymi influencerami), miałby myśleć o zawarciu umowy, która miałaby zacieśnić ich relacje. Z naszych informacji wynika, że nie ustalono jednak jeszcze żadnych szczegółów w tej sprawie. Co więcej, 4Fun Media w sprawie zmiany koncesji na nadawanie złożyła już wniosek do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, jednak po kilku dniach się z niego wycofała.

- Wniosek nadawca złożył 26 listopada 2018 r. o zmianę nazwy z 4Fun Gold na 4Fun Tube, ale został on wycofany pismem z 30 listopada br., po 4 dniach - przekazała nam Teresa Brykczyńska, rzecznik prasowa Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji.

Mniej wpływów z telewizji, więcej z FCB Bridge2Fun

W trzech kwartałach br. Grupa 4fun Media zanotowała 39,3 mln zł przychodów sprzedażowych (21 proc. więcej niż rok wcześniej) i 5,64 mln zł zysku netto (wobec 4,312 mln zł przed rokiem). Znacząco zmalały jej wpływy ze stacji telewizyjnych 4fun, a mocno wzrosły z outdoorowych i agencji FCB Bridge2Fun.

W minionych kilku miesiącach Grupa 4fun Media zrealizowała parę przejęć w segmencie internetowym. W drugiej połowie sierpnia za 2,48 mln zł kupiła od swojego głównego akcjonariusza Nova Group Cyprus 51 proc. udziałów serwisu naEkranie.pl. Ponadto spółka 4fun.tv ustaliła wstępne warunki kupna aktywów firmy Mustache Warsaw, przede wszystkim sklepu internetowego Mustache.pl. Transakcję zrealizowano pod koniec października za 491,5 tys. zł. Natomiast we wrześniu ogłosiła, że za 920 tys. zł obejmie 59,94 proc. udziałów nowej spółki YRS Ventures 2, która będzie zajmować się produkcją ubrań i tworzeniem na nich nadruków.

4Fun Media uruchomi nowy kanał 4Fun Kids

W listopadzie br. 4Fun Media otrzymała zgodę KRRiT na nadawanie programu 4Fun Kids. Program telewizyjny nowej stacji będzie miał charakter wyspecjalizowany muzyczno-rozrywkowy. Będzie on rozpowszechniany w formie satelitarnej. Jeszcze nie jest znany termin jego uruchomienia.

Aktualnie w portfolio 4Fun Media znajdują się trzy kanały: 4Fun Dance, 4Fun Gold Hits i 4Fun.TV. Ich łączny rynkowy udział wśród wszystkich widzów w Polsce w pierwszym półroczu 2018 roku wyniósł 0,23 proc., a w grupie komercyjnej 16-49 było to 0,48 proc.

Dołącz do dyskusji: 4Fun Media złożyła wniosek do KRRiT na nadawanie kanału 4Fun Tube o youtuberach. Wycofała go po 4 dniach

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Arni
Czyli razem udział w rynku na poziomie pół procenta, wszystkich kanałów. Jest moc :))))
odpowiedź