4Fun Media przeprowadzą ofertę po wakacjach

4Fun Media, właściciel 4fun.tv, którego prospekt emisyjny zostałzatwierdzony pod koniec marca, zamierza przeprowadzić ofertępubliczną po wakacjach - poinformował Dariusz Stokowski, prezes4Fun Media.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

- Obecnie planujemy przeprowadzenie oferty po wakacjach -powiedział prezes.

KNF zatwierdził prospekt w związku z ofertą publiczną 850.000akcji serii D oraz zamiarem ubiegania się o dopuszczenie do obrotuna rynku regulowanym akcji 1.956.500 akcji serii A, 470.000 akcjiserii B, 837.000 akcji serii C, 850.000 akcji serii D oraz 850.000praw do akcji serii D.

Wcześniej spółka informowała, że z nowej emisji chce pozyskać20-25 mln zł m.in na akwizycje zagranicznych mediów młodzieżowychoraz producentów kontentu video oraz na rozwój technologicznywłasnej, interaktywnej platformy multimedialnej.

W skład grupy kapitałowej 4Fun Media poza stacją telewizyjną4fun.tv wchodzą spółki Program i Catmood. Telewizyjna stacjamłodzieżowa 4fun.tv dociera obecnie do ponad 5,4 mln gospodarstwdomowych za pośrednictwem największych operatorów sieci kablowychoraz platform cyfrowych dostępnych na polskim rynku. Można ją teżodbierać w telefonach komórkowych Orange i w pakiecie ADSLdystrybuowanym przez TPSA.

Pozostałe firmy wchodzące w skład grupy to: spółka Program,która reprezentuje w Polsce stacje telewizyjne m.in. NationalGeographic Channel, Polsat Sport, ISPN i BBC. Firma producenckaCatmood zajmująca się przygotowywaniem animacji oraz krótkich formfilmowych dla polskich i zagranicznych stacji telewizyjnych m.in. wformatach przystosowanych do emisji na ekranach telefonówkomórkowych.

Głównym akcjonariuszem 4Fun Media jest polsko-brytyjski funduszventure capital Nova Holding, który wraz z podmiotem powiązanymposiada obecnie blisko 79 proc. akcji 4Fun Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu