SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

4fun Media stworzyło aplikację Fun App, ma ułatwić kontakt na żywo z widzami

Spółka 4fun Media, nadawca stacji 4fun.tv, rbl.tv i TV.Disco stworzyła aplikację typu second screen pod nazwą Fun App. Pozwala ona na dostęp do dodatkowych treści, quizów, jak również możliwość kontaktu na żywo z innymi widzami.

- Dzięki Fun App widzowie mogą bawić się z nami przez 24 godziny na dobę, a nie tylko przy wybranych pozycjach programowych. Naszym celem jest pokazanie, że telewizja może być więcej niż tylko jednowymiarowym medium, pozwala komunikować się z widzem i na żywo reagować na jego zapotrzebowania, poprzez ciekawą interakcję. Wieloplatformowość naszego rozwiązania powoduje, że jest ono dostępne właściwie dla każdej osoby posiadającej komputer, telefon czy tablet - mówi Mateusz Górecki, dyrektor innowacji i inwestycji 4fun Media.

Aplikacja Fun App pozwala na uczestnictwo w quizach muzycznych, powiązanych z teledyskami emitowanymi na kanałach 4fun Media, daje dostęp do dodatkowych informacji o artystach, których klipy widać na antenie stacji wraz z możliwością polubienia danego teledysku oraz zawiera informacje o aktualnej ramówce stacji, programach, prezenterach czy konkursach.

Fun App pozwala też na streaming na żywo kanałów i czatowanie z innymi widzami stacji, zintegrowane z Facebook Connect. Zastosowano w niej system reklamy rozszerzonej, umożliwiający zsynchronizowane prezentowanie dodatkowych treści w aplikacji, co pozwala na  poszerzenie reklam widocznych w telewizji o warstwę interaktywną wraz z przekierowaniem widza do miejsca lub akcji wskazanej przez reklamodawcę.

Aplikacja jest dostępna na telefony z systemami iOS oraz Android, na komputery i urządzenia mobilne poprzez rozwiązanie HTML5, a także na komputery z systemem Windows. Wkrótce pojawi się też na Facebooku.

Kampania promocyjna Fun App obejmie prasę (“Joy”, “Cosmopolitan”, “Cogito”, “Viktor”, “Aktivist”, “Wprost,” “Telekabel”), portale internetowe (Onet.pl, Dlastudenta.pl), Radio Kampus kina Multikino oraz Helios oraz sieć digital sinage Screen Network, m.in. w sklepach Media Markt, Saturn, Tesco, na dworcach PKP i na stacjach paliw Lukoil. Aplikacja będzie również promowana w kanałach 4fun Media oraz w mediach społecznościowych.

Dołącz do dyskusji: 4fun Media stworzyło aplikację Fun App, ma ułatwić kontakt na żywo z widzami

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl