SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun

W pierwszej połowie br. Grupa 4fun Media zanotowała 22,85 mln zł wpływów ze sprzedaży, z czego już 47 proc. pochodziło spoza reklamy telewizyjnej, a 3,76 mln zł przyniosła agencja reklamowa Bridge2fun. Zysk netto firmy wyniósł 3,48 mln zł, wobec 744 tys. zł rok wcześniej.

Rafał Baran Article

Przychody Grupy 4fun Media ze sprzedaży wzrosły w skali roku z 17,98 do 22,85 mln zł (czyli o 27 proc.), zysk z działalności operacyjnej - z 1,04 do 4,37 mln zł, zysk EBITDA - z 2,97 do 5,81 mln zł, a zysk netto - z 744 tys. zł do 3,48 mln zł.

Jednocześnie koszty firmy w zakresie sprzedaży zwiększyły się z 1,27 do 1,72 mln zł, a koszty ogólnego zarządu zmalały z 1,99 do 1,94 mln zł.

Wpływy Grupy 4fun Media ze sprzedaży czasu reklamowego w jej kanałach telewizyjnych wzrosły w skali roku o 18 proc. do 12,13 mln zł. Stanowiły 53 proc. wszystkich przychodów firmy, podczas gdy rok wcześniej było to 57 proc.

Zdecydowanie najbardziej zwiększyły się wpływy agencji reklamowej Bridge2fun - z 1,54 do 3,76 mln zł. Wynika to z faktu, że dalej obsługuje ona reklamowo T-Mobile Polska (od maja kampanie telekomu mają nową konwencję), a także przygotowała kilka kampanii serwisu ShowMax.com, m.in. z udziałem Ewana McGregora i z etiudą „Ksiądz” z Arkadiuszem Jakubikiem.

Zajmująca się reklama zewnętrzną spółka Screen Network zanotowała wzrost wpływów o 3 proc. do 4,52 mln zł. Firma zarządza prawie 80 tys. ekranów w blisko 15 tys. lokalizacji emitujących reklamy w systemie digital signage.

Według danych Nielsen Audience Measurement w lipcu br. 4fun.tv miała 0,21 proc. udziału w rynku oglądalności, 4fun Dance i 4fun Gold Hits - po 0,06 proc.

Grupa 4fun Media planuje uruchomić w czwartym kwartale br. swój kolejny kanał telewizyjny.

W czwartek kurs Grupy 4fun Media wzrósł o 10,33 proc. do 8,65 zł.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Grupa 4fun Media z wpływami wyższymi o 27 proc. i 3,5 mln zł zysku. 47 proc spoza reklamy tv, 3,8 mln zł z Bridge2fun

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
haha
nigdy nie powierzyłbym niczego człowiekowi , który zrobił sobie takie zdjęcie. Serio
6 2
odpowiedź
User
Piotr z polski wschodniej
Super wyniki! Gratulacje, nikt się nie spodziewał takiego skokowego wzrostu zysku netto..
1 3
odpowiedź
User
Beza
No i właśnie! Uwielbiam taki styl. RB to koleś który w tyłku mu konwenanse spiętych dupków w przyciasnych garniturach. Robi szmal i pcha wóz do przodu. Wg mnie ten facet w ciągu roku będzie rządził albo zpr-em albo kino polska albo jeszcze większą korporacją.
2 0
odpowiedź
User
Piotr
Barana to jest Magik! To jest jednak Magik!
1 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing