5,5 mln widzów śledziło finałowy bieg Justyny Kowalczyk

Prawie 5,44 mln widzów śledziło ostatnie zawody Pucharu Świata w biegach narciarskich w Val Di Fiemme z udziałem Justyny Kowalczyk, która wygrała w ogólnej klasyfikacji imprezy.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Ostatni bieg, w którym Polka była pierwsza, Dwójka transmitowała w zeszłą niedzielę o 12.20. Zapewnił on stacji aż 40,74 proc. udziału w grupie 4+ i 36,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl.

Niedzielne zawody cieszyły się największą popularnością spośród wszystkich dziewięciu wyścigów, które odbyły się w ramach Tour de Ski 2012. Wszystkie pokazywała na swojej antenie TVP 2, a oglądało je tam średnio 2,65 mln widzów, co dawało stacji odpowiednio 27,28 proc. i 23,14 proc. udziału w rynku.

Dane telemetryczne pokazują, że zawody w biegach narciarskich śledzili głównie mężczyźni, widzowie po 45. roku życia, mieszkańcy wsi, małych i średnich miast oraz osoby z wykształceniem podstawowym i średnim. 

Przychody TVP 2 z reklam emitowanych wokół transmisji wyniosły 690 tys. zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały