5 lat w akcji

1 lutego 2006 roku gdyńska agencja public relations Actia Forum obchodziła swoje 5 urodziny.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

W tym czasie agencja pracowała dla kilkunastu klientów z Polski i zagranicy, powiększyła swój zespół, stała się udziałowcem wydawnictwa Baltic Press, a ostatnio stworzyła odrębny dział zajmujący się organizowaniem biznesowych konferencji- Actia Conferences.  Agencja posiada również partnera za granicą - niemiecką agencję Ehrenberg Kommunikation i jest w trakcie rozmów z innymi potencjalnymi partnerami z krajów Unii Europejskiej.

Wśród stałych klientów agencji Actia Forum są m.in. tania linia lotnicza Wizz Air, Port Lotniczy Gdańsk im. Lecha Wałęsy, Nordea Bank Polska.Każdego roku agencja przygotowuje kolejne edycje Towarzyskiego Turnieju Tenisowego „Actia Cup”. W imprezie tej biorą udział klienci, partnerzy, współpracownicy oraz ich rodziny.

Bogdan Ołdakowski, prezes Actia Forum powiedział: „Tort urodzinowy smakował satysfakcją z tego, co osiągnęliśmy przez 5 lat istnienia naszej firmy. Najbliższe 2-3 lata chcemy poświęcić na wzmocnienie naszej pozycji na rynku, szczególnie w sektorach transportu i turystyki. Rozbudowujemy również naszą sieć partnerów- agencji PR w innych krajach Unii – by móc zaproponować naszym klientom również usługi poza Polską. Rozwijamy dział organizacji konferencji biznesowych, gdyż widzimy w Polsce duży potencjał rynku.”

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?