SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch

Ruszyła kampania reklamowa zmywarek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z okazji 50-lecia ich obecności na rynku. Akcję wspólnie z producentem przygotowały i realizują firmy Insignia i ACR MediaHouse.

Akcja, prowadzona pod hasłem „50 zmywarek na 50 lat”, jest oparta na konkursie dla osób, które kupią nową zmywarkę marki Bosch, a następnie na stronie eksperci-od-zmywarek.pl odpowiedzą w oryginalny sposób na pytanie „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?” i dodadzą pokazujące to zdjęcie. Autorzy 50 najciekawszych zgłoszeń otrzymają nagrodę pieniężną równą wartości brutto kupionej zmywarki. Konkurs potrwa do końca stycznia.

Kampania obejmuje również reklamy w prasie (najważniejsze magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestyle’owe), na outdoorze (m.in. baner wielkoformatowy na elewacji jednego z centrów handlowych na warszawskiej Ochocie), w sklepach (materiały POS) oraz internecie (m.in. serwisy e-commerce).

Materiały POS do akcji przygotowała agencja Insignia, za zakup mediów odpowiada dom mediowy ACR MediaHouse, a działania e-commerce we własnym zakresie realizuje BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego.

Dołącz do dyskusji: „50 zmywarek na 50 lat” w kampanii Bosch

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krawat
szaleją z promocjami. w media expert przy zakupie ich zmywarek mozna dostac zwrot kasy
odpowiedź