SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

501 tys. widzów drugiego sezonu programu „Smaki świata po polsku” w TVP2

Nowy program „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie ogląda średnio 501 tys. widzów, o 68 tys. osób więcej niż nadawany pół roku temu pierwszy sezon. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”.

Ola Nguyen i Robert El Gendy, gospodarze programu „Smaki świata po polsku”; fot. TVPArticle

Średnia widownia pierwszych pięciu odcinków audycji „Smaki świata po polsku”, wyemitowanych w okresie od 28 lutego do 28 marca 2021 roku wyniosła 501 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 3,33 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 2,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele około godz. 19.00.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 28 lutego. Śledziło go średnio 758 tys. osób.

Dla porównania, średnia widownia pierwszych trzech odcinków pierwszego sezonu programu - wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku w niedziele o godz. 11.15 wyniosła - 433 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,07 proc. w 4+, 4,32 proc. w 16-49 oraz 4,40 proc. w 16-59. Audycja „Smaki świata po polsku” w nowym paśmie zyskała 68 tys. widzów, ale spadły jej udziały w rynku.

TVP2 w czasie emisji „Smaków świata po polsku 2” zajmuje ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (18,40 proc.), drugi - Polsat (13,37 proc.), a trzecia – TVP1 (10,08 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją ostatniego wyboru.

O czym jest program „Smaki świata po polsku”

Formuła programu „Smaki świata po polsku” polega na tym, że gospodarze cyklu - Ola Nguyen i Robert El Gendy - podróżują po Polsce w celu odkrywania kuchni, kultury i codzienności mniejszości etnicznych i narodowych, które zamieszkują nasz kraj.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,54 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 501 tys. widzów drugiego sezonu programu „Smaki świata po polsku” w TVP2

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
IOP
wygrała program w TVN robi dla TVP to dobrze nie wygląda no ale ...
odpowiedź
User
gośc
wygrała program w TVN robi dla TVP to dobrze nie wygląda no ale ...
no ale jest więcej wyników niż jesienną jesienią oglądało 433 tyś widzów teraz zmiana godziny udana mimo 4 miejsca ją sadze ze niedługo awansuje z 4 na 3 miejsce na 1 i 2 miejsce absolutnie nie ma żadnych szans
odpowiedź
User
Józef Piłsudzki
"wygrała program w TVN robi dla TVP to dobrze nie wygląda no ale ..."

Nie dość że masz problemy z pisownią to jeszcze pleciesz jakieś bzdury. To że ktoś wygrał jakiś program w TVN-ie, nie sprawia że ta osoba jest do końca swojej kariery przyspawana do TVN-u. Skoro nic jej tam nie proponowano to poszła do TVP skąd otrzymała propozycje. Proste.
odpowiedź