Średnia widownia pierwszych trzech odcinków audycji „Smaki świata po polsku”, wyemitowanych w okresie od 6 do 20 września 2020 roku wyniosła 433 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,07 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w niedziele o godz. 11.15.
Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 6 września. Śledziło go średnio 590 tys. osób.

TVP2 w czasie emisji „Smaków świata po polsku” zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie jest TVN (6,93 proc.), druga - TVP1 (5,71 proc.), a czwarty - Polsat (4,68 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest stacją trzeciego wyboru.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvp1-i-tvp2-jesienna-ramowka-nowosci-i-kontynuacje-opinie-kurski,7170483598198913a ##











